Служба екстреної допомоги в області тепер працюватиме за єдиним номером 112

Служба екстреної допомоги в області тепер працюватиме за єдиним номером 112

фото: vgolos.com.ua

Сьогодні, 5 березня, у Львові підписали Меморандум про впровадження в області служби екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112, повідомляє  "Вголос".

Кол-центр служби створено на базі Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій Львівщини.

 


Єдиний номер об’єднає роботу кількох екстрених служб

Як зазначив очільник служби Сергій Дмитровський, над впровадженням системи "112" працювали працівники ДСНС спільно з найкращими IT-спеціалістами регіону.

Створена програма дозволяє мешканцям області безкоштовно телефонувати за єдиним номером екстреної служби і зі стаціонарних телефонів, і з мобільних.

В єдиному номері 112 об’єднано роботу відразу кількох екстрених служб: ДСНС, міліції, газової служби, охорони здоров’я. У систему залучено фахівців обласної адміністрації та обласної ради, які контролюватимуть увесь процес роботи.

 


Дзвінки оброблятимуть 8 операторів

У кол-центрі вхідні дзвінки оброблятимуть 8 операторів. Вони фіксуватимуть екстрені виклики й переадресовуватимуть їх за призначенням. Допомагатимуть у роботі психолог і перекладачі з польської, англійської та німецької мов.

Голова Львівської ОДА Олег Синютка зазначив, що служба "112" є пілотним проектом, який після технічного відпрацювання на рівні області буде поширено по всій Україні.

Він також додав, що на прикладі "пілоту" Львівщина показала, що реалізація проекту не потребує великих коштів.


 Проект для населення проходитиме в два етапи

"Усе зробили на базі ДСНС українські фахівці. Звісно, кошти були потрібні для налагодження Інтернет-зв’язку з усіма службами області, але ми не говоримо про надзвичайно велику суму. Насправді, потрібні лише воля і бажання зробити щось добре для людей", – наголосив Олег Синютка.

Проект служби екстреної допомоги населенню реалізовуватимуть двома етапами. Перший – тестування роботи кол-центру: отримання сигналів від громадян та переадресація дзвінків до відповідних екстрених служб. Другий – децентралізована автоматизація всіх служб, які є в регіоні.

Сергій Дмитровський зазначив, що на першому етапі всі служби області готові до роботи.

Слід зазначити, що на першому етапі роботи служби "112" усі інші номери телефонів екстрених служб України – 101, 102, 103, 104 – працюватимуть у звичайному режимі. Це пов’язано з тим, що людям потрібен час, аби звикнути до нововведення. 

ЧИТАЙТЕ ЩЕ:

Прочитано про Львів: що пишуть і говорять про місто 5 березня 

У Львові проведуть тиждень безкоштовних тренінгів: як долучитися