У Львові проаналізували туристичний ринок міста

У Львові проаналізували туристичний ринок міста

фото:gazeta.lviv.ua

Управлінням туризму Львівської міської ради, спільно з Інститутом міста, в березні-квітні цього року провели дослідження ринку відпочинкових туристів. Це було зроблено для того, щоб визначити особливості туристичного ринку міста в період "низького сезону", повідомляє прес-служба ЛМР.

фото з  архіву Управління туризму ЛМР

В опитуванні методом "face to face" взяли участь 600 відпочинкових туристів. Це, в основному, молоді люди віком 18-25 років (40,6%) та 26-35 років (32,1%). Окрім ключових туристичних ринків (Україна, Польща, Німеччина), серед гостей міста були також представники Туреччини, Італії, Росії, Білорусії, США, Англії, Чехії та Угорщини.


Львів у  приїжджих асоціюється з кавою, архітектурою і шоколадом

 

фото: ridna.ua

"Таке ґрунтовне дослідження в період "низького сезону" ми робимо вперше, відповідно отримані результати є надзвичайно цінними. Дослідження показало, що, як і в період "високого сезону" більшість гостей міста – це молодь. Натомість саме в період "низького сезону" хотілося б мати більше сімей з дітьми та людей літнього віку, що є хорошою іноземною практикою, оскільки через відносно меншу кількість туристів  перебування в місті є комфортним саме для цих цільових груп. Варто також зазначити, що в першу чергу Львів асоціюється в гостей міста з кавою (48,2%), архітектурою (47,9%) і шоколадом (31,1%), які відповідно можна вважати найсильнішими брендами Львова.

Окрім того, цього разу зробили експеримент. До проведення дослідження долучили студентів профільних спеціальностей – кафедр туризму, маркетингу та економічної теорії ЛНУ ім. І. Франка. Для студентів – це шанс побачити реальний процес та спробувати себе у проведені маркетингових досліджень, а для нас - можливість вдвічі збільшити вибірку – "Win-Win" співпраця", - розповіла Галина Малець, начальник управління туризму ЛМР.


 Більшість туристів обирає самостійні екскурсії

Найпоширенішими практиками туристів під час перебування у Львові є самостійні екскурсії містом (76,6%); посиденьки в кафе, кав’ярнях, ресторанах (70,9%); походи по магазинах (38,2%); відвідування музеїв, галерей, виставок (39,9%) та відвідування релігійних об’єктів міста (33,3%).

"Міський Центр туристичної інформації працює з індивідуальними туристами, а тому саме для них з 2010 року упорядковуємо згідно запитів самостійні екскурсії чотирма мовами, які є доступними для скачування на сайті нашого центру. Дослідження ринку відпочинкових туристів показують, що самостійні екскурсії містом потребують подальшого наповнення, а отже для нашого Центру – це створення нових тем для гостей міста, які планують ще неодноразово до нас повертатись", - розповіла Олена Голишева, керівник Центру туристичної інформації.

Що стосується витрат на поїздку до Львова, то середня сума становить 144,13 євро; витрати одного туриста за увесь період перебування в місті – 102,53 євро; витрати на сім’ю (двоє дорослих і діти) – 296,06 євро. Середні витрати одного туриста на один день перебування у Львові складають 38,0 євро.


Найбільше грошей у Львові витрачають італійці

Середня сума витрат внутрішніх туристів у Львові становить 103,94 євро (вона ж є найменшою у порівнянні із витратами туристів із інших країн). Якщо говорити про тих туристів, які витрачають у Львові найбільше, то тут тримають першість гості із Італії (середня сума витрат - 713,46 євро).


Індекс задоволеності послугами у Львові - 4,25 з 5 максимальних

"Серед усіх результатів дослідження ринку відпочинкових туристів є один важливий показник ефективності виконання стратегії конкурентоспроможності міста - це індекс задоволеності туристичними послугами. Ще на самому початку реалізації цієї стратегії плановим показником на 2015 рік була оцінка "4" (із 5-ти максимальних, де 1 - цілком незадоволені туристичними послугами, а 5 - цілком задоволені). Як показують щорічні дослідження, місто уже перевиконало цей показник ще станом на 2013 рік і результати цьогорічного дослідження лише є підтвердженням цього. Так, за результатами дослідження у березні цього року індекс задоволеності туристичними послугами становить 4,25", - зазначив Олександр Кобзарєв, директор Інституту міста.


Більшість мандрівників їде до нас поїздами

Для подорожі до Львова більшість туристів обирають потяг (60,8%), власний автомобіль (12,5%) або рейсовий автобус (11,5%).

У вирішенні питань із проживанням значна частка туристів надає перевагу поселенню в готелі (26,8%), в родичів чи друзів (24,9%) або в хостелі (21,5%).

Нагадаємо, що управління туризму Львівської міської ради регулярно проводить дослідження туристичного ринку міста.

Результати досліджень починаючи з 2010 року можна переглянути за посиланням, де є доступними для скачування дані маркетингових досліджень, Львівського туристичного барометру та статистики відвідуваності Центрів туристичної інформації.

Львів у новинах:

На Личаківській тимчасово не ходять трамваї 

Сьогодні 19 львівських вулиць без світла

Поздравь Колю и Сергея: какой сегодня праздник и у кого именины 22 мая