Враження пасажира про поїзд "Львів-Чернівці: "швидкий, але незручний"(фоторепортаж)

фото з сайту railway.lviv.ua

фото з сайту railway.lviv.ua

Дозвілля та їжа
02 листопада 2015 14:41

Новий потяг "Львів–Чернівці" дійсно у два рази швидший від будь-якого потягу, який курсує цим напрямком, але, на жаль, незручний. Окрім того, підготовка персоналу там теж не є належного рівня.

Новий потяг Львів-Чернівці. Фото: Юрія Ромася

Новий потяг Львів-Чернівці. Фото: Юрія Ромася

 

Про це ІА ZIK написав студент факультету журналістики ЛНУ ім. Івана Франка Юрій Ромась, який поділився враженнями він подорожі у новому розрекламованому урядом потязі.

Він розповів, що купував квитки через інтернет і що так виявилось дешевше. Як пояснили на гарячій лінії Укрзалізниці, тепер в Інтернеті стягується менший "державний митний" збір, аніж в касах. Загалом, різниця вийшла у дві з половиною гривні. Квиток на новий 702-й потяг сполученням Львів-Чернівці на сайті Укрзалізниці коштує 146 грн. У касах за те саме місце потрібно заплатити 148.5 грн. "Єдина перевага, яка залишилася в тому, щоб стояти в черзі за квитком, – живе спілкування з людьми. Іноді так хочеться спитати когось "Хто крайній?" або "До якої перерва?", – іронізує студент.

Враження пасажира про поїзд "Львів-Чернівці: "швидкий, але незручний"(фоторепортаж) фото

За його словами, ціна квитка на новий поїзд трішки кусається, і для студентів знижок не передбачено: "Мабуть, єдиний потяг, в якому не дають знижку студентам. Але якщо тобі терміново треба в Чернівці або ж назад до Львова, або ти просто не любиш дорогу, то цей потяг для тебе!".

Юрій Ромась пише, що на відміну від потягів "Hyundai", які постійно ламалися і запізнювалися, крюківський дизель виїхав точно за розкладом і прибув до кінцевої рівно за три з половиною години, що у два рази швидше від будь-якого потягу, який курсує цим напрямком. "За це аплодисменти! А ще великий плюс – це широкі і зручні двері у вагон. Не треба тепер довго чекати поки всі по черзі спустяться. Одночасно три людини може спокійно піднятися і спуститися на перон. Це важливо, якщо враховувати, що потяг стоїть не довше 4 хв. на зупинці", – зазначає він.

Враження пасажира про поїзд "Львів-Чернівці: "швидкий, але незручний"(фоторепортаж) фото 1

Водночас студент констатує, що комфорту у новому потязі, на жаль, немає: "Я звичайно патріот. Розумію, що це перший український швидкісний дизель. Але чому я маю торкатися інших людей? В мене є мій особистісний простір! Місця для сидіння такі вузькі, що сусід навпроти треться своїми колінами об мої, сусід справа теж треться об мене. Виходить, я заплатив 150 гривень, щоб проїхатися три з половиною години в маршрутці в час пік? Якщо ви не поспішаєте, то краще візьміть собі звичайне купе. Це дешевше і в рази зручніше.

Враження пасажира про поїзд "Львів-Чернівці: "швидкий, але незручний"(фоторепортаж) фото 2

Гаразд, забудемо про сидіння. Гірше, якщо ви біля вікна, де дуже низько розташовані вішачки для одягу. Тому крім людей, які об вас труться, додається три куртки, які буквально таки лежать у вас на голові. Після такого шоку ви йдете до провідниці і просите води. А в них немає нічого. Вони взагалі нічого не продають. Ей, а якщо комусь погано стане? Та врешті-решт, це вигідно з комерційної точки зору. Де ваші схильності до бізнесу?"

Враження пасажира про поїзд "Львів-Чернівці: "швидкий, але незручний"(фоторепортаж) фото 3

Зате, додає він, туалет класний: "Збоку лампочка, яка показує – зайнято чи ні, не треба лишній раз чіпати ручку чи питати людей. Туалет дуже великий. Краще б зробили його вдічі меншим, але збільшили б відстань між сидіннями. Кран для миття рук дуже близько прилягає до раковини. Руки мити незручно, постійно торкаєшся самої раковини. А, ну і паперу не було. Але всередині є чарівна кнопка SOS, якою я скористався. За хвилину прибігла провідниця. З її виразу обличчя я зрозумів, що не часто цю кнопку натискають. А може я взагалі перший пасажир, що скористався нею. Хтозна. Зробив зауваження про папір і пішов. Через 10 хвилин спеціально вирішив перевірити туалет на наявність паперу. Ура! Він там був, але просто лежав біля раковини. Невже так важко було засунути його у відповідне для нього місце. Рівень персоналу треба покращувати".

Враження пасажира про поїзд "Львів-Чернівці: "швидкий, але незручний"(фоторепортаж) фото 4

Окрім того, за його словами, дуже хотілось би у новому потязі WI-FI і розеток.

Також Юрій Ромась розповів, що на гарячій лінії Укрзалізниці вислухали його зауваження, які вони й так знали. "Виправдовувалися, що інших варіантів у них не було. Тому, вибираючи між Крюківським дизелем і нічим, – вони вибрали Крюківський дизель. Львівському "Електрону" на замітку!", – додав він.

Враження пасажира про поїзд "Львів-Чернівці: "швидкий, але незручний"(фоторепортаж) фото 5

Новий потяг Львів-Чернівці. Фото: Юрія Ромася

Нагадаємо, 3 жовтня, прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк та міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський взяли участь у запуску нового регіонального експресу Чернівці-Львів-Чернівці.

Прем’єр наголосив, що дизельний потяг виготовлений на Крюківському вагонобудівному заводі.

"Цей завод раніше працював на Росію. Росія закрила ринки. Але в нас настільки велика ємність нашого ринку, що нам потрібні сотні таких поїздів, нам потрібен новий парк", – сказав він.

Львів у новинах:

На Львівській залізниці відбулися зміни у розкладі руху приміських потягів 

Що потрібно знати львів'янам щоб отримати житлову субсидію: новації 

Сьогодні для проїзду відкриють вулицю Лисенка 

 

 

Це чат - пиши та читай 👇
Ого! ти доскролив до нашого чатбота 😏
Тепер у тебе є можливість налаштувати його під себе і дізнаватися важливий контент першим, щоб розповідати друзям
Тільки пошта, тільки хардкор 🤘
Ми в соцмережах