Львівводоканал  створив call-центр для прийому показів лічильників

"Львівводоканал" створив call-центр для прийому показів лічильників

З метою покращення якості обслуговування споживачів, у "Львівводоканалі" створили окремий call-центр для прийому показів лічильників та надання роз’яснень щодо нарахування за послуги водопостачання та водовідведення. Відтепер багатоканальна телефонна лінія 24-00-100 працює з понеділка по п’ятницю з 08.00 до 20.00, а також в суботу з 09.00 до 14.00. Повідомила прес-служба Львівської міської ради.

Для зручності споживачів продовжено термін подання показів лічильників до 29 числа місяця.

"Просимо наших абонентів користуватися можливостями передачі даних за допомогою електронної пошти та на Порталі споживачів комунальних послуг ІнфоЛьвів https://infolviv.com.ua. Також інформуємо, що показники приладів обліку води можна подати з 20 по 29 число місяця в журнал внесення показників приладів обліку води, який знаходиться ЛКП за місцем проживання", - повідомив заступник директора з маркетингу ЛМКП "Львівводоканал" Володимир Король.

Нагадуємо перелік електронних адрес, за якими приймають показники лічильників:

Галицький  район                       gal_r@lvk.lviv.ua               

Франківський район       fra_r@lvk.lviv.ua    

Залізничний район                    zal_r@lvk.lviv.ua    

Шевченківський район  she_r@lvk.lviv.ua  

Личаківський район       lych_r@lvk.lviv.ua  

Сихівський район                      sih_r@lvk.lviv.ua    

Позаміські споживачі     pozam_r@lvk.lviv.ua. 

Читайте ще новини Львова:

Які заводи іноземці планують збудувати під Львовом

У Львові на вулиці стоїть автомобіль, з якого тече кров

Стало відомо яким розвагам надають перевагу туристи у Львові