Дізнатися, чому немає світла, відтепер можна на сайті Львівобленерго

Дізнатися, чому немає світла, відтепер можна на сайті Львівобленерго

Відтепер споживачі електроенергії зможуть довідатися про планові та аварійні відімкнення електрики на сайті "Львівобленерго".

Про це сьогодні, 18 серпня, під час прес-конференції повідомив заступник технічного директора "Львівобленерго" Роман Іванців.

- Електрики може не бути через планові роботи або ж під час аварійно-відновлюваних робіт, які проводять після буревію, - каже він.

Заступник технічного директора наголосив, що з питанням "чому нема світла і коли буде?" споживачі можуть звернутися до колл-центру за без коштовним цілодобовим номером 0-800-50-15-68.

- Може бути ситуація, коли споживачам важко додзвонитися, тому що є багато дзвінків. Тоді варто трошки "повисіти на слухавці", система поставить його в чергу. І як тільки оператор звільниться, споживача з’єднають, -  розповідає Роман Іванців.

За його словами, інформації про аварії в мережі вони отримують майже миттєво через засоби телемеханіки. І буквально за дві-три хвилини ця інформація стає доступною для споживачів. 

Директор з інформаційних технологій Людмила Польова радить відповіді на ці питання шукати на сайті "Львівобленерго".

- Для цього треба зайти за адресою http://www.loe.lviv.ua/ua/online_out у розділ "Чому немає світла", вибрати свій район, ввести назву населеного пункту та назву вулиці. Система відразу покаже, що сталося в електромережі та коли планується закінчення планових або аварійних робіт, - пояснює вона, як користуватися сайтом.

Людмила Польова просить споживачів, які знайдуть помилки в роботі сайту, повідомляти, щоби розробники могли їх виправити, інформує dailylviv.com

Читайте ще новини Львова:

Як у Львові святкуватимуть День Незалежності 2016: програма заходів

На День Незалежності Львовом промчить "зіркова естафета"

У парку Знесіння з’явиться хостел та тренажери під відкритим небом