Енергопостачальне підприємство ПАТ "Львівобленерго" запровадило новий онлайн-сервіс для своїх споживачів "Персональний кабінет клієнта". Онлайн платформа запрацювала на сайті підприємства.
Допоможіть журналістам Vgorode.ua виконувати свою роботу. Підтримайте фінансово >>> ❤Сервіс дозволяє подати показники лічильників, дізнатися про нарахування, роздрукувати квитанції, переглянути історію чи подати запит. Для цього потрібно зареєструватися на сайті, додати свій особовий рахунок та підтвердити його.
"Таким підтвердженням є або десятизначний код, який розміщений на квитанції, або точна сума вашої останньої проплати здійсненої на користь обленерго", – пояснила директорка з інформаційних технологій ПАТ "Львівобленерго" Людмила Польова.
Такий десятизначний код можна дізнатися і у кол-центрі. Також додаток доступний і для смартфонів та планшетів. До кабінету можна додати кілька своїх помешкань та фірм. Сервіс зручний й для юридичних осіб, адже не треба їздити за документацією і витрачати час на подання акту. Він приходитиме на електронну скриньку. Також із 1 березня востаннє підвищуються тарифи на електроенергію.
"Ці тарифи уже будуть мати величини 90 коп. з ПДВ – це буде до 100 кВт. Після 100 кВт – 1,68 грн з ПДВ. Економія можлива і економія справді доцільна при наявному дифтарифному лічильнику", – додав директор з електропостачання ПАТ "Львівобленерго" Костянтин Ющак.
Такий лічильник економить половину вартості нарахованої електроенергії. Щоправда тоді використовувати її потрібно з 23:00 до 7:00. Замовити таку послугу також можна у "Персональному кабінеті".
Джерело: zaxid.net
Дивись ще:
Львів'янину на замітку: на скільки у березні подорожчає електрика
Люди не витримують: через численні скарги "Львівгаз" перевірять на правильність нарахування платежів
Знайди свою адресу: де у Львові не буде гарячої води до кінця тижня