Львів’яни-учасники АТО матимуть ID-картку: як отримати та що вона дає

Львів’яни-учасники АТО матимуть ID-картку: як отримати та що вона дає

Фото взято з сайту bankstory.ru

Соціальна банківська ID-картка з унікальний дизайном та фото власника тепер буде в кожного львів’янина-учасника АТО.

Відповідне рішення прийняли сьогодні, 27 серпня, депутати Львівської міської ради під час сесії.

Запровадження картки учасника АТО передбачає створення соціальної банківської платіжної ID-картки, що матиме ексклюзивний дизайн. На карті буде фото та прізвище власника українською мовою. За допомогою цієї картки львів’янин-учасник АТО зможе швидше отримувати комунальні, державні та приватні послуги.

Також у місті буде створено єдиний центр прийому документів від учасників АТО. 

Картка львів'янина надаватиме можливість скористатись 23 послугами. Зокрема Забезпечення пільговими путівками на оздоровлення дітей учасників АТО, забезпечення транспортних витрат, пов’язаних з АТО, безкоштовне харчування дітей учасників антитерористичної операції у дошкільних навчальних закладах та загальноосвітніх навчальних закладах, погашення заборгованості за житлово-комунальні послуги та інші.

"Фінансування розробки та видачі ID-карток бере на себе банк-партнер. Наповнення бази даних львів’ян – учасників антитерористичної операції та встановлення зчитувальних засобів фінансується за кошти міського бюджету м. Львова", – йдеться в ухвалі міської ради.

Нагадаємо, що 2 серпня у львівській мерії презентували "Картку львів’янина". Цей проект є продовженням електронного урядування, яке в місті запроваджують уже декілька років. Партнером у реалізації цього проекту є ICT Competence Center та АТ "Ощадбанк".

Планується, що картку учасники АТО зможуть отримати вже на початку вересня.

Документи необхідні при отриманні ID карток:

Заява з пакетом документів (копії чи оригінали) для отримання ID картки подаються через Центр надання адміністративних послуг та передається для опрацювання та зберігання в департамент гуманітарної політики або управління соціального захисту. Доступ до бази даних надається ЛМЦССдСДМ або УСЗ підрозділам Львівської міської ради (тут треба уточнити, якщо в цьому переліку будуть наші ЛКП), які залучені до надання допомоги учасникам АТО та їхнім сім'ям та до бази даних за допомогою ID карти в межах їхньої компетенції за письмовим зверненням.

Для надання зазначених в Додатку 1 видів допомог львів’яни – учасники антитерористичної операції повинні подати такі документи:

  • Паспорт осіб віком до 18 років
  • Свідоцтво про народження дітей, про шлюб, про смерть;
  • Ідентифікаційний номер (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовились від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті);
  • Довідка про склад сім’ї, видана за місцем реєстрації проживання осіб (форма - 2).
  • Документ, який підтверджує певний соціальний статус заявника (при наявності), зокрема, видані та скріплені печаткою уповноважених органів (зокрема Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України, Національної гвардії України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій тощо або їх територіальними органами (надалі – уповноважені органи) довідки, листи та інші письмові документи, які підтверджують), участь в антитерористичній операції заявників (членів сімей заявників) та/або факт поранення, контузії чи каліцтва заявника під час участі в антитерористичній операції та під час підготовки до відправки у зону антитерористичної операції (у тому числі встановлення інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності, інших пошкоджень, одержаних під час участі в антитерористичній операції чи під час підготовки до відправки у зону антитерористичної операції, тривалої хвороби, пов’язаної з участю в антитерористичній операції, тощо).
  • Довідки від підприємств – надавачів житлово-комунальних послуг про суму заборгованості на момент розгляду заяви комісією з зазначенням періоду, за який утворилася заборгованість, та інформації щодо наявності/відсутності засобів обліку.
  • Документ, передбачений законодавством України, про право власності на житло (при наявності).
  • Документа, що підтверджує інший статус дітей (сирота, позбавлена батьківського піклування), передбаченого законодавством України.
  • Рішення органу опіки та піклування/виконавчого комітету про встановлення опіки чи піклування над дитиною (у разі звернення опікунів, піклувальників), про влаштування дитини у прийомну сім’ю або до дитячого будинку сімейного типу (у разі звернення прийомних батьків, батьків-вихователів). 
  • Доходи членів сім’ї за попередні шість місяців перед місяцем звернення за допомогою;
  • Акт обстеження матеріально-побутових умови проживання.
  • Довідка з навчального закладу дитини.

Львів у новинах:

Постраждалим від вибуху у Львові міліціонерам дадуть 155 тисяч на лікування 

За що оштрафували головного львівського копа Зозулю: деталі події

Через затори мерія радить мешканцям Львова пересідати на міський транспорт