Перша платна дорога у Львові: Укравтодор оголосив конкурс

Перша платна дорога у Львові: Укравтодор оголосив конкурс

Фото взято з сайту lastphotos.ru

"Укравтодор" оголосив концесійний конкурс на будівництво й експлуатацію нової автомобільної дороги "Львів-Краковець", протяжністю 84,4 км, яка стане першою концесійною дорогою в Україні.

Відповідне оголошення "Укравтодору" оприлюднено сьогодні, 26 травня, у виданні "Голос України", інформує  lvivexpres.com.

Як зазначено в повідомленні, концесійні заявки на участь у конкурсі можна подавати до 11:00 24 липня 2015 року. До 7 вересня претендентів конкурсу повідомлять про допуск (недопуск) до участі. Водночас конкурсні пропозиції можна подавати до 11:00 6 листопада.

Результати конкурсу та переможця планують оголосити 5 січня 2016 року.

Нова концесійна дорога Львів-Краковець буде проходити паралельно існуючій трасі М10 й охоплюватиме північний об'їзд Львова. Нова дорога буде складатися з чотирьох ділянок: Краковець-Яворів (20 км), Яворів-Івано-Франкове (40 км), Північний об'їзд Львова від Івано-Франкове до М09 (14,4 км) і Північний об'їзд Львова від М09 до М06 (10 км).

До участі в конкурсі допускаються юридичні особи-резиденти і нерезиденти України, які мають відповідний досвід будівництва та експлуатації таких доріг.

Орієнтовна вартість будівництв концесійної дороги "Львів-Краковець" може становити від $350 млн до $500 млн, залежно від технології будівництва, умов інвестора, його гарантій.

Проект "Будівництво та експлуатація автомобільної дороги "Львів-Краковець" протяжністю 84,4 км" є пілотним концесійним проектом в Україні. Ступінь економічної ефективності від його реалізації повинен виявити рівень зацікавленості потенційних інвесторів та доцільності втілення концесійних проектів в Україні.

Будівництво доріг в межах державно-приватного партнерства (концесії) передбачає повернення інвестицій концесіонеру за рахунок збору плати за проїзд, а також плати за доступ й експлуатацію об'єктів дорожнього сервісу, придорожньої інфраструктури, розміщення реклами, логістичних центрів, сучасних ліній зв'язку вздовж дороги.

Згідно з даними начальника відділу міжнародного співробітництва та інвестицій "Укравтодору" Терезії Бабич, орієнтовний термін будівництва цієї дороги – 4-5 років, фінансування для будівництва буде на 100% залучати приватний інвестор, термін концесії – до 49 років. Концесіонер відповідатиме за будівництво, утримання, ремонт дороги.

Львів у новинах:

Незабаром у Львові розпочнеться новий фестиваль медіа-мистецтва 

У Львівській області хворі з пересадженими органами залишилися без ліків 

Покоряем Говерлу: самые популярные туристические маршруты