Де у Львові курсуватиме оновлений трамвай  Татра

Де у Львові курсуватиме оновлений трамвай "Татра"

Модернізований трамвай Tatra курсуватиме у Львові з наступного тижня. Оновлений трамвай поки що курсує в тестовому режимі – без пасажирів. 

У трамваї Tatra 1984 року випуску встановили затемнені панорамні вікна, відремонтували електрику та салони. Обшивку зробили з композитних панелей жовтого кольору, щоб трамвай був схожим на нові "Електрони". Ремонт планували завершити до початку травня, однак роботи затягнулися через те, що "Львівелектротранс" очікував на поставку панорамних вікон.

Силами електротранспортного підприємства відновлюють ще один трамвай та один тролейбус.

У ЛКП "Львівелектротранс" зазначають, що вагон №1053, який ремонтна бригада комунального підприємства відновила фактично з руїн, вийде на маршрут наступного тижня. За цей час ще мають встановити кондиціонер у кабіні водія. Дизайн оновленого трамвая розробили фахівці "Львівелектротрансу".

"Цю роботу виконувало 5-6 працівників впродовж 1,5 місяця. За умови фінансування можна відновити увесь парк трамваїв, які сьогодні вважають металобрухтом, і в такий спосіб поліпшити стан рухомого складу трамваїв у Львові.

Вартість реконструкції трамвая – понад 500 тис. грн. Але слід розуміти, що левова частка вартості реконструкції – ремонт візків, адже це силовий агрегат, який несе на собі вагон і тягне вагон по колії", – зазначив директор ЛКП "Львівелектротранс" Михайло Сидорович. Зараз вирішується, де саме курсуватиме новий трамвай. Вірогідно, що це будуть маршрути №№1, 2, 3 або 9.

Цього року відремонтувати в такий спосіб хочуть щонайменше 4 трамваї. "А в наступному році, якщо буде фінансування, ми зможемо забезпечити роботи 3-4 ремонтних бригад і за 1,5 місяця робити 3-4 трамваї. Це буде доволі висока продуктивність", – додав Михайло Сидорович.

Начальник управління транспорту та зв’язку ЛМР Віктор Щир зазначив, що оновлення потребують усі трамвайні маршрути міста. Середній вік міського електротранспорту – 29,5 року разом з трамваями "Електрон". Без "Електронів" – понад 30 років. "Цей варіант, який сьогодні зробив своїми силами "Львівелектротранс", показує, що ми власними силами за 1-1,5 року можемо зробити більш привабливим рухомий склад трамваїв і тролейбусів у місті. За умови, звичайно, стабільного фінансування", – сказав Віктор Щир.

Він додав, що зараз спільно з "Львівелектротранс" шукають технічне рішення зробити низькопідлогову вставку в трамвай КТ-4. "Тоді трамвай буде довшим на 5 м і матиме одну низькопідлогову секцію, щоб люди з обмеженими можливостями могли ним скористатися", – сказав Віктор Щир.

Львів у новинах:

Вакарчук прогулявся Львовом й послухав вуличних музикантів (відео)

Дізнайся: в яких озерах Львівщини дозволено купатися

У Львові на місяць припиняють курсувати тролейбуси на двох маршрутах