8 вересня відбувся стартовий захід, яким розпочинається ініціатива з маркетингу та якості закладів харчування в рамках Німецько-українс
Для участі в проекті запрошено усіх гравців ресторанного ринку Львова та частково Львівської області. Вже на сьогодні велика кількість рестораторів підтвердили своє бажання взяти участь в тестуванні, а також частина керівників із зацікавленням ознайомились з ініціативою під час відкриття проекту. На вступному заході проекту "Львівська гостинність" представники DEHOGA Brandenburg та організатори з української сторони детально розповіли про зміст та переваги ініціативи. Зокрема про успішність проекту в Німеччині з потенційними учасниками поділились Фолькер Штотцнер – директор Німецька-українс
"В епоху соціальних медіа стабільна висока якість є необхідною ознакою сьогодення. Досвід поширюється набагато швидше. Ще в момент візиту у ресторан друзям та знайомим поширюють пости та інформують у Twitter, яким було обслуговування, атмосфера, чи смакувала їжа, чи варто сюди приходити", - додав Олаф Шопе
А на думку іншого іноземного гостя заходу, генерального директора"DEHOGA
"Це маркетингова ініціатива, націлена на ресторанну галузь міста, вона важлива для Львова й регіону, адже ми залучаємо заклади харчування області. Надалі плануємо розширювати цю ініціативу. Вона важлива як для власників ресторанів, так і для поціновувачів гастрономії, вона важлива і для партнерства країн і для самих людей.
Мова йде про тестування якості ресторанних послуг з допомогою функції "таємний клієнт" експерти, які тестуватимуть ресторани, мають бути незаангажованими
"Насправді, якщо зайти в наші ресторанні заклади в суботу чи в неділю, то можна побачити, що вони переповнені. Коли є така ситуація, деякі заклади знижують вимоги до себе, але слід пам’ятати, що стовідсоткова заповненість є доти, доки не з’явиться інше місто-конкурент, де буде краща якість сервісу і кращі умови", - зазначив Андрій Москаленко, директор департаменту "Адміністрація міського голови" ЛМР.
Про перебіг та особливості ресторанного тесту в рамках "Львівської гостинності" поінформувала Уляна Терлецька, заступник директора Центру Підтримки Бізнесу NewBizNet, який виступає партнером проекту в частині проведення тестування, роботи тестерів та збору інформації для експертної оцінки. Нові учасники, які вперше вирішили взяти участь в проекті, мали нагоду почути ресторатора та громадського діяча Марка Зархіна, заклади якого вже брали участь в тестуванні попереднього разу. Пан Зархін поділився позитивним досвідом участі його закладів в проекті та розглядає "Львівську гостинність" як інструмент для підвищення якості обслуговування та привабливості в ресторанному бізнесі.
Крім того, для всіх запрошених відбувся безкоштовний семінар на тему "Здивувати клієнта – просто зробити по-іншому" від компанії "MoritzHotelcons
Важливим аспектом даного тестування та проекту в цілому є те, що львівські ресторатори, які беруть участь в проекті, отримують унікальну можливість почути незалежну думку та поради щодо власних закладів, тобто це своєрідний погляд та оцінка туристичної інфраструктури Львова очима іноземного гостя. Учасники ініціативи "Львівська гостинність" мають можливість оплатити лише частину вартості в розмірі 120 євро. Решту витрат за участь в проекті буде профінансовано за підтримки Німецько-українс
Перебіг та етапи проведення ініціативи з маркетингу та якості "Львівська гостинність"
Ініціатива "Львівська гостинність" передбачає добровільну участь закладів в різних категоріях: ресторан, кафе, пивний ресторан/паб, кондитерська. Проект відбуватиметься в декілька етапів:
1. 8 вересня відкриття проекту, проведення фахового семінару від німецьких партнерів та безкоштовного тренінгу на тему "Здивувати клієнта – просто зробити по-іншому" від компанії "MoritzHotelcons
2. В закладах, які підтвердили свою участь та подали заявки протягом декількох місяців будуть здійснені сервіс-тести за участю спеціально підготовлених тестерів-іноземц
3. Усі дані, отримані в ході тестувань будуть опрацьовані європейськими фахівцями та на їх основі кожен учасник тестування отримує експертний звіт, докладні пояснення та рекомендації. Звіт міститиме інформацію щодо вдосконалення закладу, покращення якості сервісу, а також щодо виявленого потенціалу в різних ділянках роботи. Важливо, що уся отримана інформація та рекомендації несуть конфіденційний характер та доступні лише закладу-учаснику
4. Учасники, які набрали відповідну кількість балів отримають сертифікати якості "Львівська гостинність", який діятиме протягом 2016-2017 року. Престижна відзнака є важливим маркетинговим та промоційним інструментом, адже свідчить про рівень закладу та готовність достойно прийняти іноземних гостей. (Дослідження у Німеччині показали, що ті ресторани, які успішно брали участь в ініціативі якості, змогли підвищити як популярність серед гостей, так і свій оборот в деяких випадках аж на 20%.).
5. В березні 2016 року відбудеться заключний етап проекту та будуть урочисто вручені сертифікати якості "Львівська гостинність".
Довідка
Ініціатива якості "Бранденбурзька гостинність"
"Бранденбурзька гостинність" Асоціації готельно-рестора
За час існування ініціативи "Бранденбурзька гостинність" вже більше 400 підприємств харчування долучилися до її проведення; багато з них беруть участь від самих початків, щоразу проходячи новий раунд тестування, аби мати змогу гарантувати стабільну якість у своїх закладах. На даний момент відзнаку "Бранденбурзькі гостинність" мають 230 підприємств харчування.
У стартовому заході 2-го туру "Львівської гостинності" братимуть участь генеральний директор DEHOGA Бранденбург Олаф Люке та президент компанії Олаф Шопе.
Ініціатива "Львівська гостинність"
"Львівська гостинність" вперше була проведена в Україні 5 липня 2011 року, в рамках якої відбулась сертифікація за зразком ініціативи "Бранденбурзька гостинність" у Німеччині (з допомогою якої DEHOGA Brandenburg підтримує рестораторів німецької федеральної землі у забезпеченні належної якості та маркетингу). В 2011 році участь в проекті взяли 25 закладів, серед яких нагороду ініціативи "Львівська гостинність 2012-2013" отримали 23 заклади. Організаторами та партнерами в 2011 році виступили Комітет з туризму Львівської торгово-промисло
Львів у новинах:
В четвер у Львові відкриється ще один "Ашан"