У липні 2016 року фестиваль "Ніч у Львові" обійшовся організаторам десь біля 50 тисяч гривень, цими вихідними, 11-13 листопада, витрачатимуть приблизно цю ж суму, розповіла у коментарі Львівському порталу керівник відділу промоції міста Марта Іванишин.
За її словами, на 12-ий фестиваль "Ніч у Львові" з міського бюджету витрачатимуться кошти лише на друк поліграфії. Все решта – на кошти партнерів.
"За кошти міського бюджету друкуватиметься поліграфія. Ми маємо партнерів – це компанії "Кредобанк", "Чудотур", "Магнус", які беруть на себе фінансові витрати, зокрема, викуповують квитки в музеї. Транспорт ми замовляємо – якусь суму доплачуємо. Волонтери цього року будуть мати шапки та сумки – це теж витрати", – розповіла вона.
Також М. Іванишин зазначила, що липнева акція "Ніч у Львові" коштувала організаторам близько 50 тисяч гривень.
"Місто і партнери на минулу акцію витратили близько 50 тисяч гривень. Це промоційна акція, вона не є окупна, бо кошти за вхідні квитки залишаються у музеях. Музей не платить жодних внесків. Є партнери, і це виключно їхнє благородство", – додала вона
Дивись ще:
Щось новеньке: львів'ян кличуть на нічну екскурсію старовинним замком
Невідомий Львів: сім місць, які впізнають лише старожили
Майстер класи, свічкові картини, велетенська свічка-пазл: у Львові пройде свічковий фестиваль