Найближчим часом у Львові запрацює оновлена "Гаряча лінія міста". За словами директора департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентини Бартошик, завдяки новому програмному забезпеченню, яке минулого тижня ввели в тестову експлуатацію, зателефонувати мешканцям буде простіше, а всі звернення оброблятимуться в автоматичному режимі. Також працюватиме окремий портал 15-80, зайшовши на який, мешканець зможе дізнатись актуальну інформацію про роботу служб міста.
Так, нове програмне забезпечення "Гарячої лінії міста" дозволить якісно організувати і прийом звернень, і їх виконання, а також залучити більшу кількість виконавців звернень.
"Після успішного впровадження ми зможемо здійснювати контроль за всіма виконавцями робіт. Автоматизуємо процес реєстрації звернень, оскільки маємо вже підв’язку до адреси, до прізвища клієнта, який до нас телефонує, що спрощує і пришвидшує процес обробки звернень. Також всі виконавці робіт будуть мати новий портал, через який зможуть відслідковувати і виконувати звернення. Можна одразу прослухати розмову і підчепити відповідь – або письмово, або дати усний коментар. Тобто виконавці робіт зможуть бачити звернення, можуть розміщувати інформацію про виконання, а також наперед інформувати нас не телефоном про виконані і заплановані роботи або аварійні ситуації, а внісши інформацію на цей портал. І ця інформація автоматично буде підтягуватися оператором "Гарячої лінії міста". Після запуску цього порталу мешканці, зайшовши на його сторінку і ввівши свою адресу, зможуть дізнатися інформацію про те, де відбуваються ремонтні роботи, де немає гарячої води у зв’язку з аварійним проривом каналізації тощо, і вже не буде необхідності телефонувати на "Гарячу лінію міста", - пояснює директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентини Бартошик.
Відтак, нове програмне забезпечення автоматизує контакт оператора з тим, хто телефонує, так як дзвінок одразу обробляється і всі дані автоматично потрапляють в базу даних, оператору ж потрібно внести лише проблемне питання, з яким звертається мешканець, і передати його виконавцю. Також за умови оперативного внесення інформації виконавцями робіт і оператором "Гарячої лінії міста" – буде змога одразу бачити актуальну інформацію про роботи служб міста на порталі 15-80. Повідомлення можна буде відсортувати за авторами (управління, комунальні підприємства) або за адресами, яких вони стосуються. Виконавцям, тобто працівникам відповідних управлінь чи районних адміністрацій, автоматично приходитиме нагадування про протерміновані звернення мешканців.
Першими нову програму "Гарячої лінії міста" тестують управління транспорту ЛМР та ЛКП Сихівського району "Житловик-С", оскільки сюди надходить багато звернень від мешканців.
Окрім того, компанія, яка реалізовує цей проект (а це, нагадаємо, івано-франківська ІТ-компанія "Техноінфософт"), спільно з КП "Міський центр інформаційних технологій" реалізують додаткові функції для "Гарячої лінії міста". Зокрема передбачені email-відправка повідомлень одразу ж з програми, якщо це було електронне повідомлення, а також – смс-повідомлення, якщо звернення передбачатиме інформування мешканця смс-повідомленням.
Нагадаємо, 24 лютого виконавчий комітет виділив майже 480 тис. грн. на придбання програмного комплексу Visual service для "Гарячої лінії міста".
Додамо, що відтепер зателефонувати на короткий номер "Гарячої лінії міста" тепер можна не лише зі стаціонарного телефону, як було раніше, а й з мобільного. З 21 квітня дзвінки на скорочений номер "Гарячої лінії" 15-80 доступні для абонентів оператора Vodafone безкоштовно. З іншими мобільними операторами Львівська міська рада поки веде переговори про співпрацю, щоб допомогти мешканцям з мобільних телефонів безперешкодно користуватись послугами "Гарячої лінії".
Дивись ще:
Фотофакт: у Львові відбувся весняний велофлешмоб
Здали нерви: із вікна львівської лікарні викинулася 29-річна жінка
Breaking Benjamin, In Extremo, O.Torvald: хто співатиме на Західфест 2017