В швидкому темпі сучасного життя в нас залишається дуже мало часу на себе. І, на жаль, це впливає на наше харчування. Як правило, найбільш популярна їжа — з серії "схопив та побіг". Але при цьому хочеться, щоб вона була і смачною, і корисною.
В п’ятницю, 1 вересня, у торговому центрі King Cross Leopolis відкрили ресторан, з якісною їжею, неординарним інтер'єром, "живою" атмосферою.
Pizza Celentano Slice&Coffee – перший міський ресторан формату "to go" найбільшої мережі ресторанів в Україні - мережі Pizza Celentano. Він створений для активних життєрадісних людей, які не тільки люблять італійську кухню, але й цінують свій час.
Гостей свята чекав танцювальний флешмоб, виступи артистів та піцайоло (людина, що займається приготуванням піци з елементами шоу. – авт.) і, звичайно, смачна їжа.
В ресторані можна взяти з собою чи перекусити на місці тонкою піцою, паніні з італійськими начинками чи свіжими салатами. Всю піцу готують професійні Pizza Masters безпосередньо на місці, тож, ви можете побачити, як створюється кожен шматок вашої майбутньої піци.
Вона готується з тіста на справжньому італійському борошні та з натуральних свіжих продуктів, що забезпечує якість та смак. Новий ресторан тішить демократичними цінами. Так, наприклад, шматочок піци з будь-якою начинкою коштує 35 грн, паніні – 45 грн, салати – 55 грн.
Напої – від лимонадів власного виробництва ( 23 гривні) до кави-overshake з різними топінгами та посипками на вибір. За каву в середньому можна віддати від 15 до 55 гривень.
Спеціально для нового формату розроблена серія сувенірної продукції – футболки з жартівливими принтами (ціна 210 грн), значки (набір коштує 90 грн), горнятка (85 грн), спінери (150 грн) та наклейки (40 грн).
В Pizza Celentano Slice&Coffee створено креативний емоційний дизайн, де кожна деталь – важлива.
Як розказав Володимир Гнатюк, генеральний директор компанії FFS (до якої входить Pizza Celentano), мережа Pizza Celentano є найбільшою в Україні. Перший заклад був відкритий саме у Львові. До того ж, на початку двохтисячних компанія "привезла" в Україну таку організацію бізнесу, як франчайзинг. На сьогодні працюють понад 200 закладів в 68 містах України, а також за її межами.
"Засновник мережі Марк Зархін фактично показав українцям, що таке піца, – зазначає Володимир Гнатюк. – За 19 років роботи, без перебільшення, можна сказати, що ми знаємо про піцу все".
До кінця 2018 року Pizza Celentano планує відкрити 30 ресторанів Celentano Slice & Coffee. Після Львова наступні заклади з'являться у Чернівцях та Тернополі. Компанія продаватиме франшизу на цей формат.
"Основна перевага формату Slice & Coffee – невеликі інвестиції, відносно низький середній чек, що забезпечує високий клієнтопотік, мінімальна кількість працівників, приміщення з невеликими площами", – розповідає Володимир Гнатюк.
Розпочати ресторанний бізнес разом з досвідченою мережею Pizza Celentano стало ще реальніше. Адже для запуску Slice & Coffee у форматі "to go", достатньо від $35 000, які окупляться вже за 12-18 місяців.
"Звичайно, успіх буде залежати від локації, тому для потенційних франчайзі висуваються такі вимоги: приміщення повинно бути на першій лінії з фасадними вікнами, у місці з високим трафіком пішоходів. Бажане сусідство з навчальними закладами, офісами, банками. Також рекомендуємо відкривати заклади в торгово-розважальних центрах", — підсумував Володимир Гнатюк.
Купуючи франшизу в мережі Pizza Celentano, ви отримуєте не тільки можливість працювати під відомим брендом, а й заручаєтеся підтримкою команди професіоналів у веденні ресторанного бізнесу.