Для споживачів природного газу Львівщини стала доступною нова послуга зворотного виклику оператора контакт-центру - Callback. Скористатися новим сервісом можуть всі клієнти ПАТ "Львівгаз", які використовують веб-сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua, повідомляє прес-служба ПАТ "Львівгаз".
Така послуга зручна у випадках, коли лінія зайнята або перевантажена, і клієнт компанії не може додзвонитися, або ж просто бажає зробити дзвінок за кошти контакт-центру ПАТ "Львівгаз".
"Вхідні дзвінки з усіх мобільних операторів цієї послуги безкоштовні, а це означає, що клієнт не буде платити ніяких коштів при зворотньому зв'язку", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Львівгаз" Орислава Щурко.
Замовити зворотний дзвінок дуже просто: для цього необхідно увійти в свій аккаунт "Особистого кабінету" на сайті 104.ua і натиснути кнопку "Зателефонуйте мені", яка розташована в нижній частині сайту. Оператор контакт-центру автоматично отримає заявку і подзвонить по номеру телефону, який вкаже клієнт.
Дивись ще:
Нацкомісія ввела щомісячну абонплату за газ
Львів'янину на замітку: скандальну абонплату за газ скасували
Львів'янину на замітку: про поточні рахунки за газ повідомлятиме sms