Для зручності мешканців комунальне підприємство «Львівводоканал» створило нову безкоштовну лінію для дзвінків у сервісний центр - 0800401551. Про це повідомляє Львівська міська рада.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Відтепер, якщо необхідно зателефонувати на підприємство, ви зможете скористатися безкоштовною лінією з будь-якого мобільного оператора.
Старі лінії також працюватимуть.
Сервісний центр приймає показники лічильників, надає інформацію про стан рахунку тощо
+38 (032) 240-01-00 (для стаціонарних телефонів)
+38 (067) 310-09-49 (для дзвінків з мобільного)
0 (800) 40-15-51 (безкоштовно для всіх операторів зв’язку)
Ці номери приймають дзвінки понеділок-четвер з 8:00 до 18:00 і п’ятниця з 8:00 до 17:00.
Гаряча лінія: звернення щодо відсутності водопостачання, витоки води, якість послуг тощо
15-51 (для стаціонарних телефонів)
+38 (032) 259-15-50, +38 (032) 259-15-51 (для дзвінків з мобільного). Ці номери працюють цілодобово.
Львівська міська ради просить усіх за можливості користуватися чат-ботами у Вайбері або ж Телеграмі.