На Львівщині непобутові користувачі зможуть дізнаватись про аварійні відключення світла, орієнтовний час відновлення електропостачання та отримуватимуть попередження про знеструмлення.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації.
Після реєстрації в персональному кабінеті, дані користувачів додадуть до розсилки протягом 7 робочих днів. Якщо у непобутового користувача укладено з обленерго один договір на декілька об’єктів, то інформацію про відключення кожного з них можна буде отримати окремо.
Як замовити таку послугу:
- зареєструйте свій мобільний номер у чат-боті «Львівобленерго» у Viber або Telegram за посиланням;
- зайдіть у Ваш «Персональний кабінет» та у розділі «Послуги» натисніть «Створити» та
- оберіть послугу «Інформування про відключення електроенергії».
- завантажте і заповніть анкету відповідно до зразка. Натисніть «Вперед».
- виберіть зі списку потрібний лічильник і напишіть контактний номер телефону. Натисніть «Завершити реєстрацію». Ваше звернення отримає реєстраційний номер.
- повторно відкрийте звернення (натиснувши на його номер або значок «і» поруч) та додайте скановану копію або фотографію анкети, яку ви заповнили.