У Львові опалювальний сезон тривав до 14 квітня, тож з цієї дати споживачі, у яких минув термін повірки лічильників, повинні зробити її впродовж трьох місяців. Заступниця директора «Львівводоканалу» з обліку та контролю за водокористуванням та водовідведенням Леся Тур роз’яснила, що якщо не провести повірку лічильника протягом періоду, який уряд передбачив для повірки, то покази лічильника при проведенні нарахувань не будуть враховуватися.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
«Якщо до червня не провести повірку, то наступні три місяці споживачам нараховуватимуть за воду по середньому споживанню за попередні 12 місяців, як це визначено чинним законодавством. А згодом – згідно з встановленими нормами водоспоживання. Тому слід уже подавати заявки на повірку лічильників, оскільки буде дуже важко у короткий термін зареєструвати лічильники після проходження метрологічної повірки. Найпростіший спосіб зробити повірку лічильника – на місці без його демонтажу. Це обійдеться у 337 гривень. При цьому за послугу Ви можете оплатити онлайн через свій гаджет», – розповіла Леся Тур.
Способи подачі заявки на повірку лічильника споживачам «Львівводоканалу»:
Чат-бот @vodokanal_lviv_bot у Telegram/Viber;
Кол-центр 067 310 09 49;
Сервісні центри: вул. Зелена, 64 або вул. Хуторівка, 24.
Нагадуємо, що повірку лічильників води треба робити кожні чотири роки.