Чи може хобі стати справжньою професією і навіть приносити дохід? В час інформаційних технологій це можливо. Наприклад, можна вести блог. Приклад відомих блогерів з мільйонами підписників вселяє впевненість і надихає новачків. Але як зробити перший крок та досягти успіху?
З чого почати?
Отже, у вас є ідея створити і вести блог. Але для того, щоб втілити її в життя, одного бажання недостатньо. А за кожною гарною картинкою в мережі - дуже багато роботи.
Для того, щоб створювати цікавий та актуальний контент, потрібно вміти робити гарні фото, обробляти їх, знімати відео, писати тексти, розуміти, як працюють основні алгоритми просування в соціальних мережах.
В першу чергу варто подбати про якісне і сучасне технічне обладнання. Так, вам потрібна камера або смартфон, мікрофон, освітлення та програми для монтажу. Для обробки фото потрібні редактори зображень.
Ще одна обов’язкова умова для роботи - швидкісне і безперебійне з’єднання з Інтернетом. Він потрібен для проведення прямих ефірів, завантаження контенту.
Практичне рішення - гігабітний інтернет від Київстар. Домашній інтернет на швидкості до 1 Гбіт/с дозволяє працювати з різними сервісами, програмами, швидко завантажувати контент.
Компанія Київстар пропонує демократичні ціни та вигідні пропозиції для нових абонентів. Наприклад, перші три місяці нові користувачі можуть тестувати гігабіт без додаткової плати. Підключення дуже просте: потрібно залишити заявку на сайті Київстар або зателефонувати за номером 460.
Кілька порад новачкам
- Визначте мету блогу. Для чого вам блог? Скільки підписників ви хочете мати? Мета може бути різна: хтось хоче ділитися досвідом і знаннями, хтось - заробити гроші, а хтось - розвивати особистий бренд.
- Оберіть тематику. Сьогодні в мережі є різні тематичні блоги: кулінарія, психологія, подорожі, мода, книги, технології, виховання дітей. Але одразу вдало обрати тематику, яка вам цікава і в якій ви компетентні, не так просто. Спочатку можна пробувати вести блог у стилі лайфстайл: розказувати про своє життя, ділитися лайфхаками і корисною інформацією. Згодом ви побачите, які теми цікаві саме вашій цільовій аудиторії.
- Оберіть платформу. Блоги на різних платформах мають свою специфіку. Сьогодні дуже популярні блоги у соціальних мережах : Instagram, TikTok, YouTube.
- Розробіть контент-план. Без чіткого плану дуже важко досягти успіху. Складіть список тем, які будете висвітлювати. Публікуйте контент регулярно. Можна створити певні рубрики, де публікувати інформацію у певні дні.
- Взаємодійте з аудиторією. Відповідайте на коментарі, аналізуйте статистику переглядів.
- Не зупиняйтеся на досягнутому. Використовуйте нові інструменти для просування, вчіться.
У сфері блогерства, як і в будь-якій іншій, варто бути собою, не намагатися копіювати когось. А ще вірити в себе, свою справу, не опускати руки після першої невдачі.