Український бренд Yulia Magdych, який відомий завдяки своїм вишитим блузам та сукням в національному стилі, буде продаватися в у відомому британському універмазі Selfridges.
Марка стала першою з нашої країни, яка удостоєна честі бути представленою в цьому універмазі, заснованому більше ста років тому. Про це пише Vogue.
Крім цього, бренд представив у Парижі круїзну колекцію. Її лейтмотивом стала тема дуальності - агресії і ніжності, войовничості та спокою, які не можуть повноцінно існувати одне без одного, а основними відтінками - апельсин, бірюза і відтінок весняної трави.
5-го лютого в рамках міжнародного тижня моди MBKFD відбувся дебютний показ Юлії Магдич. Дизайнер представила нову колекцію сезону осінь-зима 2016 під назвою "Litopys", лейтмотивом якої стала тема дівчини-войовниці, прообразом для якої послужила княгиня Ольга. Про це повідомляє сайт телеканалу "24".
Показ відвідали Іванна Ніконова, Таміла Немченко, Ніна Васадзе, Аліна Байкова, Злата Огневич, Ольга Полякова, Зоя Литвин, Олександра Червоненко, Влада Литовченко та багато інших столичних socialite.
Зазначимо, що свій бренд Юлія Магдич створила лише рік тому, але за цей час речі з традиційною українською вишивкою встигли завоювати увагу далеко за межами нашої країни. Франція, Монако, Німеччина, Ізраїль, ОАЕ, Саудівська Аравія, США, Японія - це далеко не повний список країн, де затребуваний молодий український бренд.
Про свій бренд Юлія каже просто: "Моя місія - створювати одяг поза часом і трендами, декодуючи ДНК української вишивки".
Львів у новинах:
Де купити справжню вишиванку у Львові: ціни та адреси
Зачіска як у Преслі, вуса як у Пуаро: огляд барбершопів Львова