Міністерство охорони здоров’я розглядає можливість відкрити call-центр, де українці зможуть отримувати консультацію лікарів замість того, аби викликати додому карету "швидкої". Про це в інтерв’ю Lb.ua повідомила Уляна Супрун, нова виконувачка обов’язків міністра охорони здоров’я.
"Упродовж минулого року в Україні було більше 9 млн викликів "швидкої допомоги". І лише 2,5 млн пацієнтів з тих, кому викликали швидку, були госпіталізовані. Іншим або надали допомогу, або швидка їм була насправді не потрібна, – зазначила Уляна Супрун. – Тож ми хочемо організувати call-центр, куди могли б дзвонити люди і консультуватися з лікарями замість того, аби одразу викликати швидку. Розраховуємо на те, що в багатьох випадках порада лікаря по телефону допоможе розв’язати проблему, і "швидка" не знадобиться".
Окрім того, в.о. міністра охорони здоров’я розповіла про ідею запровадження курсів з надання першої медичної допомоги, на яких навчатимуться пожежники та поліцейські. "…щоб будь-хто міг підійти до поліцейського або пожежника і попросити про допомогу. Або, якщо поліція чи пожежники перші опиняються на місці подій, де хтось постраждав, вони зможуть швидко надати першу допомогу – це дуже важливо і часто від цього залежить людське життя. Також плануємо попрацювати з екіпажами швидких та карет екстреної допомоги, аби підвищити їх кваліфікацію та рівень знань. І з персоналом в лікарнях, куди швидка привозить пацієнтів", – додала Уляна Супрун.
Читайте ще новини Львова:
Вбивцю затримано: поліція шукає тіло Тараса Познякова у Києво-Святошинському районі
Закордонні та українські паспорти можна буде оформити в ЦНАПах: коли саме