За останній місяць найбільше мешканці зверталися на "Гарячу лінію" щодо системи електропостачання житлового будинку – 739 звернень, відсутність зовнішнього освітлення – 416 звернень, відсутність опалення в будинку – 371 звернення, відсутність подачі холодної води у будинку – 391 звернення, порушення графіку руху громадського транспорту – 310 звернень, розповіла директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик,
"Питання, яке порушує мешканець, завжди є в роботі. Кожен відповідальний підрозділ щоденно бачить динаміку по всіх зверненнях і має можливість її аналізувати і приймати відповідні рішення", - каже директор департаменту адміністративних послуг ЛМР Валентина Бартошик.
Зазначимо, що тепер зателефонувати мешканцям на "Гарячу лінію" значно простіше, а всі звернення обробляються в автоматичному режимі. Також значно покращилася робота всіх ЛКП, районних адміністрацій, департаментів міської ради, бо тепер ретельно аналізують роботу міських служб і контролюють, як вирішуються конкретні проблеми в місті, з якими звертаються мешканці. Також аби мешканці мали доступ не лише в телефонному режимі, запустили портал 15–80, на якому розміщують інформацію від служб міста про проведення аварійних чи ремонтних робіт.
Також зателефонувати на короткий номер 1580 тепер можна не лише зі стаціонарного телефону, а й з мобільного – безкоштовно для абонентів операторів Vodafone та Лайфселл. І зараз на "Гарячу лінію міста" щомісячно надходить близько 60% дзвінків з мобільного телефону.
Додамо, що щоденно "Гаряча лінія міста" опрацьовує понад 1 тис. дзвінків, а доступність "Гарячої лінії міста" становить понад 80% – це та кількість людей, яка додзвонилась у перші 20 секунд після з’єднання з оператором.
Дивись ще:
Сюрпризи від природи: сьогодні найтепліше 18 жовтня у Львові за останні 130 років
"Катаємо безкоштовно!": у електротранспорті Львова продовжили акцію
Безвіз у дії: на кордоні з Польщею – черги на 914 авто
Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм