У "Гарячої лінії" з’явився мобільний додаток. Про це VG Львів повідомила прес-служба Львівської міськради.
Маючи у руках смартфон, мешканець у будь-який час доби може скерувати своє звернення владі. Таку можливість мають жителі Львова, Брюховичів, Винників та Рудного.
Поки що додаток доступний для власників мобільних пристроїв з операційною системою Android. На iOS програмка запрацює за 2-3 місяці.
"Умови реєстрації – дуже прості. Заходимо в Play Market, стягуємо цей додаток, реєструємося, якщо ми вже зверталися на "Гарячу лінію", тоді отримуємо sms з кодом реєстрації і починаємо додавати звернення", – розповіла zaxid.net директорка департаменту адміністративних послуг Валентина Бартошик.
"Завдання в чому? Щоб мешканці були активні, щоб ми більше зробили і щоби мешканці помагали контролювати роботу всіх виконавчих служб міста Львова. Тому, якщо є якісь порушення, поломки, побачили, зазнимкували, скинули у Facebook, чи зателефонували", – сказав міський голова Львова Андрій Садовий.
Додаток інтегрований з базою даних "Гарячої лінії". Зареєстрований користувач буде отримувати важливі повідомлення від міських служб про планові роботи. Також у додатку можна подати скаргу, свою пропозицію та читати звіт про виконану роботу.
ДИВИСЬ ЩЕ:
Алло: з якими питаннями львів’яни найчастіше телефонують на "гарячу лінію"
Дізнайся: як подзвонити на "гарячу лінію" Львова з мобільного
Львів'янину на замітку: відтепер можна поскаржитись на лікаря чи лікарню онлайн
Читайте всі новини на нашій сторінці в та в