Без їжі і води: в італійському аеропорту застрягли близько сотні львів'ян

Лоукостер Ernest Airlines без пояснень відмінив переліт із Мілана до Львова, який мав відбутися 24 червня. Про проблеми з цим рейсом спершу повідомили пасажири, які більше 13 годин перебувають у митній зоні аеропорту Бергамо. Довгий час на сайті львівського аеропорту вказувалося, що цей рейс затримується, однак після 22:00 там написали, що рейс взагалі скасовано.

"Авіакомпанія Ernest Airlines, рейс EG223 Мілан (Бергамо) – Львів. 12 годин в аеропорту без жодної інформації про причину затримки чи можливий час вильоту. 12 годин без їжі та води, 5 з яких ми закриті у терміналі. 12 годин матері з малими дітьми. 12 годин без представників компанії як в аеропорту, так і онлайн. 12 годин без відповіді кол-центру компанії. Інші рейси компанії літають", –  львівський лікар Роман Машталер, який теж став заручником ситуації.

За його словами, ні представники аеропорту, ні авіакомпанії, ні митниці не пояснюють, що відбувається. Також пасажирам не вдається зв'язати із консульством України в Італії.

Водночас у львівському аеропорті повідомили, що авіакомпанія скасувала цей рейс. Прилетіти літак із Мілана мав до Львова ще в 11:00, однак Ernest Airlines скасував цей рейс. У аеропорті Львова зазначили, що сподіваються, що цей рейс відбудеться завтра, однак наразі точної інформації про це немає.

Через затримку, а згодом і скасування цього рейс із львівського аеропорту також не вилетів літак на Неаполь (його виконує той борт, що мав прилетіти з Мілана).

Зазначимо, Ernest Airlines виконує рейси з Мілана (Бергамо) до Львова від жовтня 2017 року. А кілька днів тому авіакомпанія почала виконувати зі Львова ще й нові рейси до Рима та Мілана (Мальпенса). 

ДИВИСЬ ЩЕ:

Збирайся швидше: Wizz Air розпочне польоти зі Львова до Дортмунда набагато раніше

Полетіли: МАУ збільшила кількість авіарейсів до Італії

Збирай речі: зі Львова відкриють прямий авіарейс до Лісабону

Читайте всі новини на нашій сторінці в та в 

Последние новости