На старих колесах: що не так з німецькими трамваями, які курсуватимуть у Львові

Що не так з трамваями із Берліну для Львова. Фото: "Варта1"

На нові берлінські трамваї поставлять старі львівські колеса. Нові трамваї із Берліну мають чимало недоліків, які не були враховані минулоріч під час закупівлі транспорту. Про це повідомляє "".

"Ми мали нагоду поспілкуватись із директором комунального підприємства "Львівелектротранс" Олегом Березою та заступником директора житлово-комунального господарства Львівської міськради Андрієм Білим, які давали виключно позитивні відгуки про дану угоду. Проте люди, які працюють інженерами та водіями трамваїв, а також автослюсарі дотримуються іншої думки", — розповів керівник "Варта1" та депутат Львівської міськради Ігор Зінкевич.

За його словами, чиновники розповіли і про проблеми переоблаштування візків (коліс), на яких їздять трамваї. Справа в тому, що для ширини львівських колій не підходять візки, які стоять на німецьких трамваях - вони заширокі. Зі слів інженера, який працює в депо, на нові трамваї поставлять старі візки зі списаних раніше трамваїв нашого виробництва. Тобто техніка, яка була списаною і яка вже роками їздила Львовом, після списання знову подається в експлуатацію. Також є проблема з дверима, які відкривають назовні, а це неможливо на наших зупинках.

"Загальна ціна купівлі одного трамваю становить 24 тисячі євро з транспортуванням та розмитненням. Ціна робіт, які мають бути зроблені (облаштування нових візків, заміна дверей та інші) це ще приблизно 18 тисяч. Таким чином ми отримуємо суму 42 тисячі євро за один трамвай, що дорівнює 1 260 000 гривень", — повідомив Олег Береза.

"На запитання, які саме маршрути обслуговуватимуть нові машини, ми почули, що це будуть 1-й, 9-й, 2-й та 6-й маршрут спочатку, а згодом і всі решта. Хоча пані, яка працює водієм, стверджує, що такі трамваї матимуть проблеми на поворотах, наприклад, 6-го, 3-го та 9-го маршруту", — зазначив Зінкевич.

Як зазначив Ігор Зінкевич, залишається питання, чому всі ці проблеми не були враховані раніше, перед купівлею цієї техніки. До того ж у сусідній Польщі продаються дешевші трамваї, які підходять для Львова (і ширина колій, і спосіб відкривання дверей).

На таку заяву депутата відповіли, що питання купівлі трамваїв розглядалось ще у минулому році, а польська пропозиція з'явилась пізніше.

"Трамваї матимуть проблеми на поворотах, наприклад, 6-го, 3-го та 9-го маршруту. Перший такий трамвай вийде на рейс у вересні, а всі решта - до кінця поточного року. І тут виникає ще одна проблема - навчання кондукторів користуватись новою технікою та людей, які проводять ремонтні роботи трамваїв. За словами чиновників, навчання проводитимуть фахівці не з Берліну, а з Дніпра. Це, до речі, теж не безкоштовна акція", - йдеться у дописі Зінкевича.

Фото і відео: "Варта1"

ДИВИСЬ ЩЕ:

Готівки не треба: стало відомо коли у Львові впровадять електронний квиток

Що зміниться: у Львові затвердили план розвитку громадського транспорту

Фото дня: до Львова прибули перші німецькі трамваї

Читайте всі новини на нашій сторінці в та в 

Последние новости