Створену Львівською облдержадміністрацією соціальну рекламу з Тарасом Шевченком, Іваном Франком та Лесею Українкою, які закликають дотримуватися правил дорожнього руху, висміяли у Facebook, перетворивши на меми.
Нагадаємо, у суботу, 4 серпня, на офіційній сторінці Львівської облдержадміністрації у Facebook постер із зображенням Тараса Шевченка та написом "Я б не перевищував швидкість".
"Шевченко б не перевищував," - переконані у Львівській облдержадміністрації
Наступного дня "з’явився" Іван Франко зі словами: "Якби я випив – за кермо б не сів".
Франко ніколи б не їздив п'яним за кермом
Обидва зображення створені в рамках соціальної кампанії про безпеку дорожнього руху. А потім з'явилася ще Леся Українка.
Ще одна креативна ідея від Львівської облдержадміністрації з Лесею Українкою
Після на сторінці проекту "Рагу.лі" (спеціалізується на агресивному несмаку серед українських публічних осіб), соціальну рекламу з письменниками та ПДР перетворили на меми.
З'явились варіанти соціальної реклами із Миколою Хвильовим, Іваном Нечуєм-Левицьким, Григорієм Сковородою, Іваном Котляревським, Всеволодом Нестайком і навіть Лесем Подерв'янським.
У коментарі Ольга Березюк заявила, що "Львівська ОДА креативить як може, лиш би звернули увагу на проблему".
"Нас дуже тішить, що на ці зображення звернули увагу багато людей, і зокрема те, що ми потрапили на "Рагу.лі" – охоплення ж більше. Ми робили багато проектів через травматизм на дорозі, але найбільшого ажіотажу викликали саме ці два постери. Вони спеціально створені в такому аматорському форматі – щоб привернути увагу. Ми розуміємо, що ані Шевченко, ані Франко не спонукатимуть водіїв дотримуватися ПДР, але головне – звернути увагу водіїв на цю проблему", – заявила Ольга Березюк.
ДИВИСЬ ЩЕ:
Паркуюсь, як олень: підбірка фото львівських автохамів
Відкривай гаманець: у Львові зросли тарифи на паркування
"Щоб у вас не було дітей": у Львові порушниця ПДР прокляла патрульного
Читайте всі новини на нашій сторінці в та в