З монорейкою, фунікулером і канаткою: у Львові розроблили "зелений" маршрут від Сихова до центру

У Львові прокладуть альтернативний маршрут із Сихова.

У Львові пропонують прокласти "зелений" маршрут, який з’єднає Сихів і центр міста. Про це повідомляє. 

Архітектурна компанія розробила концепцію зеленого коридору, протяжністю 9 кілометрів. Цю відстань можна буде пройти пішки за 75-90 хвилин, або проїхати велосипедом за 30 хвилин.

Як повідомила співзасновниця громадської організації Urbanideas Ольга Криворучко, маршрут буде пролягати через наявні зелені зони та парки, які ведуть із центру до Сихова. 

Транспортні зв’язки, які уже є і запропоновані

"Цей green link протросовується таким чином, щоб сполучити між собою наявні простори: Стрийський парк, парк культури, та занедбану територію Цитаделі", — розповіла архітекторка.

Такий маршрут — чудова альтернатива для пересування вулицями Стрийською (від Хуторівки до центру 7,2 кілометри) та Стуса (від Хуторівки до центру 6 кілометрів). На деяких його ділянках пропонують альтернативні види громадського транспорту: фунікулер на Цитадель, канатна дорога над парками і монорейка з кінцевою на Шуварі. 

Маршрут із Сихова до центру Львова вулицями Стуса та Стрийською

"Ця ідея з’явилася після звернень Українського католицького університету  на Козельницькій та Хуторівці, а також із ініціативи ринку Шувар при розроблені детальних планів цих територій. Коли ми проаналізували ці плани, то побачили, що здебільшого вони проходять через зелені зони: парк Івана Павла ІІ на Сихові, озеро на Хуторівці, Стрийський парк та парк культури і Цитадель. Їх  можна з’єднати єдиним спортивним, пішохідним та велосипедним маршрутом для сихівчан", — розповів головний архітектор Львова Юліан Чаплінський.

Архітектор зазначив, що мешканці можуть користуватися цим маршрутом у теплий період як спосіб добирання до центру, а тематичні майданчики вздовж маршруту можуть слугувати як місця відпочинку.

"Urbanideas розробила таку гіпотезу, яка може бути предметом обговорення. Нині ми працюємо над тим, щоб цю лінію можна було покласти в межі реальних земельних ділянок. Цього року будемо намагатися принаймні обговорити цю ідею з львів’янами у межах урбаністичних заходів. Крім цього, концепцію схвалили голландські спеціалісти", — повідомив Юліан Чаплінський.

Вигляд зелених просторів та пропонованих зв’язків. Карти: Tvoemisto.tv

На думку Ольги Криворучко, канатна дорога, фунікулер чи ліфт на Цитадель — це ілюстрація того, що місто може мати альтернативні локальні види транспорту.

За її словами, цитадель є дуже закинутою і недоступною. Якщо би був зручний доступ, а разом із тим — атракційним, то це би повернуло цю територію назад в місто, бо зараз вона є фактично виключеною із зелених ландшафтів міста.

Кожну ділянку із проектованого green link пропонують розробити як окремий функціональний зелений простір, наприклад, набережна річки Зубра чи невеликий міський парк на ділянці біля студмістечка Українського католицького університету та ІТ-парку.

Візуалізація: Urbanideas

Ольга Криворучко зазначила, що зелений шлях може позиціонувати місто, як таке, що підтримує сталий розвиток із пріоритетністю пішохідного та велосипедного руху.

ДИВИСЬ ЩЕ:

Де саме: "Пласт" облаштовує скелелазний центр біля Львова

Якою вона буде: у Львові збудують багатоповерхівку біля Піскових озер

Дитмайданчик за мільйон: яким буде сквер на площі Святого Юра у Львові

Читайте всі новини на нашій сторінці в та в 

Последние новости