На сайті "Львівобленерго" запустили новий онлайн-сервіс. Відтепер миттєво у новому онлайн-сервісі можна подати показник, дізнатись скільки платити або ситуацію з відключенням. Про це VG Львів повідомили у прес-службі "Львівобленерго".
Нова онлайн-послуга запрацювала у тестовому режимі. Для того, щоб скористатись сервісом потрібно клікнути на відповідний банер вверху стартової сторінки сайту.
У меню можна обрати такі пункти:
- "Подати показник лічильника" — тут можна подати показник Вашого приладу обліку електроенергії. Нагадуєм, що показник слід подавати з 1 по 5 число місяця включно.
- "Дізнатись скільки до оплати" — тут Ви зможете дізнатись скільки Вам нараховано за спожиту електроенергію.
- "Дізнатись ситуацію з відключенням" — Ви отримаєте інформацію про причини відсутності електроенергії за Вашою адресою.
Нова онлайн-послуга послуга може бути поки що недоступною в деяких версіях інтернет-браузерів.
"Нагадуємо, що десятизначний код (особовий рахунок) можна дізнатись з квитанції про оплату, яку Ви отримуєте в пунктах прийому платежів, в кол-центрі "Львівобленерго" — 0 800 50 15 68 (цілодобово, безкоштовно), на Вашій сторінці "Персонального кабінету" або у відповідному районному відділенні електропостачання", — йдеться у повідомленні.
ДИВИСЬ ЩЕ:
Спробуй і ти: як львів'янам перевірити наявність субсидії онлайн
Запитай у чат-бота: хто з львівських депутатів представляє твою вулицю
Дізнайся, де вона: слідкувати за львівськими маршрутками можна онлайн
Читайте всі новини на нашій сторінці в та в