Львів’яни можуть отримати послуги, які надають Центри надання адміністративних послуг, за спрощеною процедурою. Для цього їм достатньо оновити свої дані у реєстрі територіальної громади. Про це VG Львів повідомили у прес-службі Львівської міської ради.
Уже при наступному візиті непотрібно приносити з собою пакет документів.
"Ви приходите з відповідним пакетом документів у ЦНАП, реєструєтеся у терміналі керування чергою та подаєте необхідний пакет документів адміністратору. Адміністратор наповнює дані про вас, і при наступному візиті у ЦНАП необхідна довідка формується одразу і дуже швидко", — пояснили у Центрі надання адміністративних послуг.
Тобто, мешканцям не потрібно носити щоразу той пакет документів з собою, оскільки з першого разу вже наповнили реєстр.
Перелік документів, які повинен надати мешканець:
- паспорт громадянина України;
- документ про присвоєння ідентифікаційного номера;
- свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);
- свідоцтво про шлюб (за наявності);
- будинкова книга (за наявності).
Окрім довідок, за спрощеною процедурою зареєстровані мешканці зможуть отримувати матеріальну допомогу, нарахування субсидій та інші послуги, які надає ЦНАП. Щоб внести дані в реєстр — достатньо звернутися у ЦНАП.
ДИВИВСЬ ЩЕ:
Замість книжечки: як львів'янам обміняти паспорт на ID-картку
За 15 хвилин: у львівських ЦНАПах запровадили нову послугу
Що змінилось: львівські ЦНАПи видають біометричні паспорти швидше
Читайте всі новини на нашій сторінці в та в
Підписуйтеся на нас в