Вчора, 26 грудня, у львівському трамваї №9 контролери оштрафували пасажира, який оплатив за проїзд через банківський термінал ПриватБанку, що розміщений в салоні трамвайного вагона.
"Я оплатив через картку, а на вулиці Сахарова зайшов контроль, який не мав жодних терміналів чи інших пристроїв щоб перевірити оплату, тому просто змусили платити штраф", – пасажир Dmytro Huryn громадській організації "Зручне місто".
Єдиний метод перевірити оплату карткою – це через спеціальний термінал, який має мати з собою контролер. Інших способів немає, адже SMS-сповіщення не є обов’язковою послугою банку, воно може бути не підключене, у пасажира може бути відсутній телефон.
За словами речника "Львівелектротрансу" Івана Бондара, пасажир пред’являє контролеру свою картку, якою здійснювалась оплата, і контролер трьома способами –чи через магнітну стрічку, або ж через чіп, або якщо тут є технологія NFC безконтактна – може перевірити на своєму спеціальному терміналі, чи справді була проплата.
Однак, як виявилось, контролери комунального підприємства не лише не знають процедури, але й не мають технічних засобів перевірки факту здійснення оплати проїзду. В результаті вони ще й накладають неправомірний штраф.
У Львові контролери оштрафували пасажира, який оплатив за проїзд через банківський термінал
У львівському трамваї контролери оштрафували пасажира, який оплатив проїзд через банківський термінал
Банківський термінал у трамваї, через який пасажир оплатив проїзд.
У трамваї №9 контролери оштрафували пасажира, який оплатив проїзд через термінал
ДИВИСЬ ЩЕ:
Не мовчи: як львів'янам поскаржитись на порушення графіку руху транспорту
Тестують "Електрон": для Львова придбають електробуси
Трамваї не їдуть, автомобілі пливуть: Львів накрила велика вода
Читайте всі новини на нашій сторінці в та в
Підписуйтеся на нас в