"Чи не забув ти кота у пралці?!": реакція мережі на новий логотип Львівщини

У понеділок, 28 січня, Департамент міжнародного співробітництва Львівської облдержадміністрації презентував новий брендбук Львівщини, на розробку якого витратили 134,5 тисячі гривень.

Новий брендбук Львівщини.

За словами директора департаменту Романа Шепеляка, в основі логотипу – ідентичнисть регіону ще з часів Галицько-Волинського князівства. "А в центрі всього, беззаперечно, є люди, які живуть на Львівщині і рухають її розвиток вперед. Ці люди цілеспрямовані, впевнені та професійні, тобто, люди дії", – наголосив він під час презентації.

Проте, львів’яни "цілеспрямованих людей дії" на логотипі чомусь не побачили. Автомобільні шини, гриби без капелюшків і коти у пралці – таке привиділося учасникам мережі під час обговорення нового брендбука Львівщини. Хоча дуже багатьом він сподобався!

VG Львів зібрав реакцію соцмереж на новий логотип Львівщини.

Львів’яни з гумором підійшли до обговорення нового логотипу Львівської області.

"Цілеспрямованих людей дії" на новому логотипі Львівщини львів’яни чомусь не побачили. Скріншот коментарів.

У мережі сміються над новим логотипом Львівщини. Скріншот коментарів.

Реакція мережі на новий брендбук Львівщини. Скріншот коментарів.

Як львів’яни сміються над новим логотипом Львівщини. Скріншот коментарів.

Реакція мережі на новий брендбук Львівщини. Скріншот коментарів.

ДИВИСЬ ЩЕ:

Іронія долі: 40-річний львів'янин несподівано виявив, що 20 років одружений із незнайомкою

"Галицький рагулізм": у мережі обговорюють щедрий подарунок львівського бізнесмена коханій

Хто останній – той і тато: у мережі сміються над рекламою на львівському тролейбусі

Читайте всі новини на нашій сторінці в та в 

Підписуйтеся на нас в 

Последние новости