Адміністрація палацу Потоцьких прокоментувала танці напів оголеної моделі на столі одного з їхніх залів.
Відповідне відео модель-блогерка Viktoria L Yarova на своїй Instagram-сторінці. Користувачі обурилися, мовляв, така поведінка у експозиційній залі галереї неприпустима.
Згодом це ж відео мережа білизни zhilyova_lingerie, зазначивши, що це "тізер колекції Zhilyova lingerie SS 2020".
Як виявилося, приміщення палацу Потоцьких часто здають в оренду для зйомок фільмів, фотосесій і концертів, пише . Галерея нерідко відмовляється від співпраці, якщо це може зашкодити її іміджу.
Як зазначив прессекретар Львівської галереї мистецтв Василь Мицько, у них часто експонують твори з оголеною жіночою натурою, це 500-літня європейська традиція. Формат офіційної реклами цієї фірми, очевидно, не музейний, хоча не виключено, що мистецький.
"Ми не кваліфіковані оцінювати роботу режисера цих роликів чи навіть дизайнера цієї білизни. Прототипом ролика міг послужити кліп американського подружжя виконавців Beyonce та Jay Z, який знімали у Луврі", – сказав Василь Мицько.
На його думку, відео все ж відповідає естетичним рекламним стандартам, інакше б не могло виставлятись в соціальних мережах. Втім, надалі обіцяє, що галерея буде відповідальніше ставитись до відбору пропозицій про співпрацю.
Додамо, що для Європи подібне не нонсенс. У 2012 році бренд французької спідньої білизни Etam зняв рекламний ролик у знаменитому паризькому музеї д’Орсе. На відео видно, як у натовпі туристів три дівчини-моделі, несподівано скинувши плащі, дефілюють залами поміж експонатами у спідній білизні.
Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у
Читайте всі новини у нашому каналі , додавайтеся у і підписуйтеся на нас в