У Львові презентували оновлений Портал мешканця, де більшість міських послуг перевели й онлайн-формат.
За допомогою оновленого Порталу мешканця, його користувачі зможуть:
- подати документи на отримання великої кількості адміністративних послуг та сервісів,
- подати звернення чи запит до Львівської міської ради,
- відслідковувати статус розгляду поданих документів та історію своїх звернень.
«Є великий запит від мешканців саме на такий формат отримання послуг. В період карантину ми побачили, наскільки важливі для людей альтернативні можливості замовлення і отримання послуг», – розповіла директорка департаменту адміністративних послуг Львівської міської ради Валентина Бартошик.
Також на порталі будуть передбачені різні способи ідентифікації мешканця: BankID, MobileID та кваліфікований електронний підпис. Скориставшись одним із них, вони отримають доступ до повного функціоналу сайту та зможуть не лише подати копії документів, але й завірити їх своїм підписом, що в свою чергу, не потребуватиме від них додатково звертатись до Центрів надання адміністративних послуг.
Також буде забезпечено можливість не лише подачі документів в режимі онлайн, але і отримання результатів надання послуг в електронній формі, адже вони будуть підтверджені електронним підписом посадовця, який видав той чи інший документ. Згідно законодавства, електронний підпис прирівняний до звичайного та має таку ж юридичну силу.
Ще одним модулем сайту буде модуль здійснення оплат — зокрема, за допомогою цифрового гаманця Masterpass від компанії Mastercard. На першому етапі львів'яни зможуть оплачувати через Портал мешканця адміністративні послуги, штрафи за паркування, податки.
Нагадаємо, як заплатити за послуги онлайн і які інструменти для цього доступні львів’янам.