У вівторок, 12 січня, «Укрзалізниця» запустила чат-ботів з продажу квитків на поїзди у месенджерах Viber і Telegram. Також за допомогою ботів можна замовити харчування під час поїздки, подивитися розклад руху, дізнатися про прибуття або запізнення потяга і номер колії.
Як повідомила прес-служба Міністерства інфраструктури України, наразі через ботів у Viber і Telegram можна купити квитки лише на швидкісні потяги «Інтерсіті+».
Також чат-боти «Укрзалізниці» у Viber і Telegram мають такі функції:
- замовлення харчування під час поїздки;
- відображення розкладу руху (наразі лише відображаються потяги «Інтерсіті+»;
- інформування про прибуття або запізнення потяга;
- номер колії тощо.
Чат-боти «Укрзалізниці» доступні трьома мовами: українською, англійською та російською.
Як повідомив міністр інфраструктури Владислав Криклій, оплата за квитки, придбані через чат-бот, здійснюється безпосередньо без редіректу - для цього можливо прив’язати платіжну картку в електронному гаманці. Також пасажири можуть використовувати для оплати сервіси Google Pay, Apple Pay та Viber Chatbot Payments.
Читайте всі новини у нашому каналі Telegram, додавайтеся у Viber і підписуйтеся на нас в Instagram
Обговорити цю новину можна на нашій сторінці у Facebook