Експонати оживають: львівські музеї переформатують у 3D

У Львові запустили інноваційний проєкт "Музей у 3D". Фото умовне: pexels.com

У Львові запустили інноваційний проєкт «Імерсивна платформа «Музей у 3D». Це спеціальна платформа для оцифрованих у 3D-реальності музейних пам'яток. Так відвідувачі музею можуть поглянути на експозиції з нового ракурсу. Читайте новини Львова на VG Львів.

Команда фахівців працює над створенням мобільного застосунку, який дозволить побудувати новий зв'язок між музеями і потенційними відвідувачами. Мобільний додаток «Музей у 3D» та  поштівки працюють в парі та забезпечують показ експонатів музеїв у форматі доповненої реальності через камеру телефона. Кожна поштівка буде містити аудіосупровід. Завдяки інноваційним технологіям, музейні пам’ятки стануть максимально доступними — їх можна буде роздивитися, ознайомитися з короткою історією і самотужки дослідити на ресурсі Sketchfab.

Окрім того, запрацює сайт платформи «Музей у 3D», на якому будуть представлені 3D-тури з віртуальною експозицією з ресурсу Matterport, виготовлені в результаті масштабного оцифрування різних відділів та секторів Львівського історичного музею.

Зараз триває процес оцифрування музейних експонатів. Команда працює над створенням 7-ми тематичних комплектів 3D-поштівок, до яких увійдуть 64 експонати з 10-ти локацій Львівського історичного музею: Кам’яниці Корнякта, Музею-Арсеналу, Палаццо Бандінеллі, Музею визвольної боротьби України, Музею історії Львова, Музею історії України, Музею історії науки і техніки, Музею «Літературний Львів поч. ХХ ст.» та Меморіальних музеїв Романа Шухевича і Євгена Коновальця.

Творці проєкту сподіваються у майбутньому масштабувати платформу на українські музеї в різних куточках країни.

Реалізація проєкту «Музей у 3D» дозволить зробити музейні пам'ятки більш доступними для шанувальників історико-культурної спадщини, стимулюватиме зацікавлення до музеїв та їхніх скарбів в Україні та за її межами, сприятиме розвитку неформальної освіти у Львові, підвищить туристичну привабливість міста, дасть можливість музеям долучитися до сучасних 3D-технологій і отримати додатковий прибуток завдяки продажу 3D-поштівок, дозволить, зрештою, зробити процес 3D-оцифрування більш масовим і популярним.

Последние новости