У Львові зареєстрували петицію з вимогою дозволити продаж алкогольних напоїв міцністю до 20%. Відповідне звернення з’явилось на сайті місцевих петицій сьогодні, 31 березня. Авторка петиції Ніна Ковалевська.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Жінка стверджує, що Львів у час війни – тилове місто, від якого значною мірою залежить економіка України.
"Виробництво та реалізація алкогольних напоїв міцністю до 20% (пива, сидрів та пері, вин) – це сектор, обкладений ледь не найвищими податковими ставками. Сектор, що сприяє якісному наповненню бюджету", – йдеться у тексті петиції.
Авторка пише, що продаж алкоголю здатний підтримати багато сфер: сільгоспвиробника (солод/хміль, яблука та виноград), виробника пляшки та упаковки загалом, безпосередньо виробництва напою (пиво, сидри та пері, вина), дистрибуції, а також ресторанну галузь, яка у Львові забезпечує десятки тисяч робочих місць, сплачує податки, оренду, наповнює бюджет міста. А головне, продаж алкоголю у Львові здатний підтримувати сотні виробництв країни, які через воєнні дії опинились на межі закриття. Це робочі місця для працівників, а також забезпечення своєчасної оплати постачальникам сировини, сплата податків, комунальних платежів та оренди.
"Окрім того, заборона продажу – це завжди зростання тіньового ринку алкоголю, що є небезпечним для здоров‘я, через відсутність контролю виробництва та якості і його реалізація відбувається повз каси, тобто без сплати податків та зборів, що лиш погіршує стан економіки", – зазначила Ковальська.
У багатьох містах країни вже дозволено продаж алкогольних та слабоалкогольних напоїв для підтримки економіки, включно з Миколаєвом та областю, де відбуваються воєнні дії, бо економіка і рух коштів – не менш важливий для перемоги, або й більше.
За перший день петиція вже набрала майже 200 голосів із 500 необхідних. До кінця збору підписів залишилось 60 днів.
Нагадаємо, що з 1 березня у Львові повністю заборонили продаж алкоголю. Це стосується не лише магазинів та супермаркетів, а й закладів громадського харчування.