Львівський бренд туристичного спорядження та одягу Turbat представили свою продукцію на українському стенді в межах міжнародної виставки OutDoor by ISPO у німецькому Мюнхені.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації.
Цьогорічний стенд складався з двох частин, щоб ще раз наголосити та привернути увагу міжнародної спільноти до повномасштабної війни в Україні.
У темній частині стенда показана сучасна реальність, як ціла Україна живе та працює в укриттях. Спальники, килимки і намети були створені брендом, щоб відчувати свободу. Зараз вони служать, щоб захистити свободу жити і подорожувати. Світла частина стенда про майбутнє, за яке ми боремось: за свободу створювати та бути успішними. В цій частині представлено українські бренди туристичного спорядження та їхні флагманські продукти.
«Ми бачимо, як поступово світ починає втомлюватися від російсько-української війни, однак участь у такого роду заходах показує усій міжнародній спільноті, що ми не здаємося на жодному з фронтів, ми боремося та віримо у мирне українське майбутнє», – прокоментував керівник департаменту економічної політики Львівської обласної військової адміністрації Степан Куйбіда.