Львів'яни можуть скорисатитися "Підвішеною послугою" – що це означає

У Львові запровадили проєкт «Підвішена послуга» || Фото: Роман Кайман

У Львові запровадили благодійний проєкт взаємопідтримки «Підвішена послуга». Львівʼяни зможуть оплатити наперед послугу чи товар у закладі для незнайомця, який цього потребуватиме. 

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь щоб бути в курсі найважливішої інформації. 

Люди зможуть «підвішувати»: вхідні квитки у музей, галерею, театр, екскурсію, книгу, сувенір, каву, десерт тощо. Заклади пропонуватимуть «підвішену послугу» людям, які постраждали від воєнних дій, військовослужбовцям та членам їхніх родин, дітям-сиротам.

Партнери «Підвішеної послуги»

Національний музей у Львові ім. Андрея Шептицького
Музей Олени Кульчицької Державний природознавчий музей  
Музей народної архітектури і побуту у Львові ім. Климентія Шептицького – Шевченківський Гай 
Львівський музей історії релігії 
Музей скла
Інтерактивний музей «D.S. Таємна аптека» 
Музейно-культурний комплекс пивної історії «Львіварня»
Музей «Львів стародавній»

Львівський будинок органної та камерної музики
Львівська національна філармонія

Океанаріум
Ведмежий притулок «Домажир»

Туристична компанія «Чудо Тур»
Туроператор «Відвідай»

Мережа ресторанних груп «Kumpel Group» і «Pizza Celentano»
Кав’ярня «Вірменка»  Кава «Мілітарі»
Святоюрська кав'ярня
Ресторан «Valentino»

Магазин «Dodo Socks»
Центр туристичної інформації Львова.

Бажаючим стати партнерами проєкту слід звернутись за телефоном: 098 454 92 48.

Последние новости