У Львові демонтують вуличне огородження

У Львові демонтують вуличне огородження. || Фото: city-adm.lviv.ua

На вулицях Львова демонтували понад 600 метрів турнікетного огородження, яке не впливає на безпеку руху. Йдеться про 11 локацій, більшість з яких – у центральні частині міста. Рішення про демонтаж вуличних парканів раніше ухвалила міська комісія з безпеки дорожнього руху.

Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації

Як розповів керівник управління вуличної інфраструктури Львівської міської ради Павло Сирватка,  близько 150 турнікетів демонтували на вулиці Дорошенка, 52-58 та на вулиці Саксаганського. Також прибрали вуличне огородження на вулиці Дорошенка, 63,  вулиці Словацького, площі Данила Галицького та вулиці Гавришкевича, а також на вулиці Підвальній біля «Арсеналу» та на вулиці Шпитальній. До слова, на вулиці Шпитальній огородження зникло тільки з парної сторони, на протилежній стороні залишиться.

Також прибрали зайві 29 турнікетів на вулиці Володимира Великого, 61 на ділянці від вулиці Софії Караффи-Корбут до вулиці Кульпарківської та на вулиці Сахарова  – на перехресті з вулиці Кастелівка і до перехрестя з вулиці Горбачевського.

Найбільше ж турнікетів демонтували на розв’язці вулиці Луганська – проспекті Червоної Калини. Тут, поруч зі шляхопроводом, прибрали 32 турнікети, а на виїздах на шляхопровід – ще 102 турнікети.

«Після демонтажу парканів, вказані ділянки мають естетичніший вигляд. Також зменшилися витрати, необхідні на їх обслуговування. У абсолютній більшості ризик виїзду автомобілів на тротуар не виправдався. Водії дотримуються правил дорожнього руху», - зазначив Павло Сирватка.

Нагадаємо, у місті опрацювали понад 50 локацій, де доцільно прибрати турнікети. Оскільки в цих конкретних місцях вони не покращують ситуацію з безпекою дорожнього руху, в той же час вимагають витрат на утримання та оновлення. Часто таке огородження заважає прибиральній техніці. А в деяких місцях навіть небезпечне, бо створює уявне відчуття безпеки як для водія, так і для пішохода, хоча насправді несе додаткову небезпеку, бо у випадку ДТП працює як шрапнель і збільшує силу ураження.

 

Последние новости