У приміській маршрутці №102 (площа Митна – село Дмитровичі) між ветеранкою та літнім пасажиром стався конфлікт. Так, один із пасажирів поставив під сумнів посвідчення УБД, яке показала жінка, сідаючи в маршрутку.
Як розпочався конфлікт
Ветеранка Олена Лубенська зі сльозами розповіла про випадок, який трапився з нею у приміській маршрутці у Львові. Вона наголосила, що їй дуже боляче від того, як люди ставляться до учасників бойових дій і що їй «соромно, що вона УБД». Відповідне відео Олена Лубенська поширила в своєму Instagram.
Зі слів ветеранки, вона сіла в машрутку на площі Митній в центрі Львова, щоб добратися до Винників.
«Так сталося, що я зайшла, в мене не було готівки, я показала водію УБД (посвідчення – ред.). Водій кивнув головою, я почала проходити в салон», – розповіла жінка.
Далі, з її слів, чоловік, який сидів позаду водія на пасажирському сидінні, звернувся до неї зі словами: «Яке в тебе УБД? Де ти його взяла? Хто ти така і де ти його купила?». Коли жінка сказала, що була на війні, то у відповідь почула, що чоловік буде дзвонити у СБУ, щоб з’ясувати, чи це правда.
Ані водій, ані пасажири ніяк не втрутилися у дискусію
«Весь автобус, люди просто сиділи і мовчали. Потім він назвав мене «убедешниця воно», – розповіла учасниця бойових дій.
Вона підкреслила, що їй дуже боляче від такого ставлення і навіть соромно за те, що вона УБД: «Не має бути такого ставлення, розумієте. Найстрашніше, що всі інші сиділи і мовчали. Я так розумію, що суспільство і весь автобус підтримує цю людину».
Реакція чиновників
На інцидент зреагував департамент дорожнього господарства Львівської обласної військової адміністрації. «У результаті з’ясування усіх обставин департамент дорожнього господарства встановив, що факту відмови в пільговому проїзді зі сторони водія приміського автобусного маршруту загального користування не було, а конфлікт безпосередньо виник між захисницею України та одним із пасажирів цього автобусного маршруту», – йдеться в повідомленні.
За відмову у пільговому перевезення передбачена відповідальність
Чиновники наголосили, що за відмову у пільговому перевезення передбачена відповідальність.
Куди скаржитися
Про такі випадки необхідно повідомляти за коротким номером «Гарячої лінії області» – 1684, або номером «Урядової гарячої лінії» – 1545.