Urban development: як може змінитися львівська Санта-Барбара

фото: alex-shutyuk.livejournal.com

Львівський дизайнер та архітектор Олександр Шутюк на своїй сторінці в ЖЖ запропонував організувати сквер всередині розворотного кільця (біля кінцевої зупинки на Санта-Барбарі) сихівського трамваю. 

"Як ви, мабуть, знаєте, зараз триває будівництво трамвайної колії на Сихів, і одним з елементів цієї колії має стати розворотне кільце біля кінцевої зупинки на Санта-Барбарі. Зараз на місці цього кільця вже сформовано чималий земляний насип. Проектом передбачено зупиночні платформи та запасну колію для відстою вагонів. Ніби все очікувано, однак всередині лишається чимала територія і в мене виникли деякі думки стосовно її використання", - пише блогер.

Отже, докладно від Олександра Шутюка.

1. Як на мене, гріх не спробувати організувати всередині кільця невеликий сквер з зеленню та лавками.

2. У центрі кола можна розмістити кількарівневу лавку для милування краєвидами.

 

3. Тільки не треба сміятися - звідси добре видно не лише довколишні поля, а й Арену-Львів.

 

4. Колію, звісно, треба відділити від громадської зони парканцем чи густими кущами.

5. Ще одним важливим елементом території має стати накриття безпосередньо біля зупинок.

6. Накриття має бути достатньо великим, щоби захистити від опадів велику кількість людей, однак в той же час і пропускали всередину світло.

 

7. Вигляд з-під накриття. Уважний читач напевно вже помітив, що трамвай стоїть дверима не в ту сторону і подумав, що це просто помилка "якого дідька?"

8. Але це не помилка, а якраз ще одна ідея, яка виникла вже в процесі роботи над моделлю. Подумалося, що нелогічно влаштовувати зупинки на вузеньких платформах між колією та вулицею (а колись повз кільце має пройти дорога, що з'єднає просп. Червоної Калини з проектованим просп. Вернадського), тоді як всередині кільця є купа вільного місця. Тим більше, що це кінцева зупинка у великому житловому масиві і пасажирів тут явно не бракуватиме. Ідея полягає в тому, щоби зробити прямо перед кільцем перехрещення колій, щоби трамваї, під'їжджаючи до кінцевої перелаштовувалися на зустрічну смугу та ставали дверима в середину кільця.

9. Таким чином виходить велика зупинка, зав'язана у один вузол зі сквером і можна буде чекати на трамвай не на вузькому тротуарі між дорогою та трамвайною колією, а сидячи на лавочці біля дерева. Як на мене, було б непогано. А ви що скажете?

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Urban development: як змінювався Львів протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Последние новости