Отримай відповідь: чому немає сенсу будувати у Львові нові місця для паркування

фото: ridus.ru

 

Ось так виглядають влітку львівські тротуари на вулиці Грабовського. Фото:dyak.com.ua

З паркуванням автомобілів у Львові – повний безкрай. Інакше це становище назвати важко. Всі бокові вулиці старого центру запарковані авто під зав’язку, так що для пішоходів іноді залишається лише вузесенька стежка на тротуарі.  І це ще не почалося літо, коли  машин стає в декілька разів більше і на тротуарах практично не залишається вільної шпарини.  Вулиці Чайковського, Курбаса, Драгоманова і Саксаганського, Лесі Українки і інші просто "замуровані" для пішоходів щільними рядами автомобілів.

Адже у нашому місті власники авто паркуються,як кажуть, де кому подобається.

То в чому ж причина: нема достатньої кількості парковок у місті? Чи бракує дисциплінованих городян? 

Vgorode вирішив з’ясувати це питання в начальника ЛКП "Львівавтодор" Олега Берези.


В центрі міста  - 10 відкритих парковок і один підземний паркінг


Ось таким чином доводиться влітку просуватись пішоходам. Фото:dyak.com.ua

- У Львові  в центрі міста є десять відкритих парковок і одна підземна парковка на вулиці Гнатюка в офісному центрі "Ріос". Але  на закритих парковках власники автомобілів мусять платити ( вартість однієї години коштує 15 грн.), бо заїхати вони туди заїдуть, а виїхати, якщо не розрахувалися, не зможуть. 

До слова, будівництво нових підземних паркінгів коштує мільйони євро, і ці гроші мають працювати. Поки що в нашому місті такі споруди не окуповуються.

Щодо відкритих парковок, то тут просто повна анархія. Незважаючи на наявність паркоматів, більшість водіїв старається не платити у будь-який спосіб. Хоча година на відкритій парковці коштує лише 4 гривни. І ми не можемо на порушників ефективно впливати і  боротися з кожним  окремо.


Навіщо платити, коли можна обдурити?

Людина повинна усвідомлювати, що якщо вона придбала автомобіль, то повинна платити за його паркування. Інакше таких  недисциплінованих водіїв як злодіями громадського  простору я назвати не можу.

Якщо люди не платять за офіційні платні парковки, то для чого будувати ще додаткові? Адже інвестор, який вкладає гроші в такі об’єкти, має мати впевненість, що його кошти повернуться. А коли йому сказати, що на них треба буде чекати 10-12 років, то хто буде будувати?


Дисциплінувати може лише солідний штраф 

- Знову ж таки, - пояснює Олег Ігорович, - для того, щоб покарання недисциплінованих водіїв було ефективним – треба, в першу чергу,  спрощувати наше законодавство. А то ми звертаємось в ДАІ, в адміністративну комісію з своїми протоколами і це забирає дуже багато часу. Та й врешті, самі штрафи за такі проступки просто несерйозні - від 138 до 250 гривень і, звичайно ж, не мають дієвого характеру.

В  сусідній з нами Польщі, коли спростили законодавство щодо покарання за недисципліноване паркування і встановили солідні штрафи, місцеві бюджети почали наповнюватися блискавично. Більше того, припаркував машину неправильно – її тут же забирає евакуатор, винуватець платить за  транспортування авто на штрафмайданчик + солідний штраф. Це стало дуже переконливим фактором для кожного польського порушника.

Наші ж водії паркуються, де заманеться. Втікають від даішників і кажуть, що це не його машина, це не він паркував, а його дружина.І хто ж буде бігати за ними? Звичайно є відеофіксація для таких випадків, але до кінцевого результату – треба пройти масу інстанцій і бюрократичних перепон.  Тому більшість  порушників просто безкарно не платить. Причому, чим дорожчий автомобіль, тим важче домогтися від власника оплати.


Будувати нові місця для паркування – нема сенсу

Евакуатор в місті щодня забирає не більше 8-10 машин, тому що на все інше -  є перепони в законі. І першим кроком у цій проблемі має бути зміна законодавства, тобто його спрощення.

Паркувальні  місця у місті ми можемо будувати хоч зараз. Але сенс? Якщо вони стоятимуть напівпорожніми, бо власники автомобілів не хочуть платити, то навіщо даром вкладати гроші? Поки наші люди не усвідомлять, що це їх обов’язок платити за паркування власного автомобіля – діла не буде.

Не місто  має шукати простір для їх автомобілів, а самі власники мають  паркувати їх там, де це дозволено і де за це потрібно платити.

 

ЧИТАЙТЕ ЩЕ:

Будь пильним: у Львові орудують шахраї від "соцзахисту" 

С марта на 40% подорожает электроэнергия 

Последние новости