Поки триває ремонт вул. Стуса, автобуси №53 і 4А курсують по вул. І.Франка. На окремих ділянках є проблема з тим, що вздовж дороги з обох сторін з порушенням правил дорожнього руху припарковані приватні авто. Це створює аварійні ситуації, бо два великі автобуси за таких умов не можуть розминутися, - інформує tvoemisto.tv.
фото:wikimapia.org; pohlyad.com
Про це розповів заступник начальника управління транспорту та зв’язку Львівської ЛМР
Ігор Собенко, повідомляють в прес-службі Львівської міськради.
Зокрема, вчора, 23 квітня, у Львові в автобуса №53, який рухався у напрямку з центру міста на вул. І.Франка, відмовили гальма і він виїхав на тротуар.
"На спуску, вище від польського консульства, відмовили гальма, автобус виїхав на тротуар. На щастя, не постраждали ні пасажири, ні пішоходи. Також автобус не зачепив приватного транспорту, а сам отримав незначні ушкодження", – сказав Собенко.
Щодо небезпечної ситуації на вул. Івана Франка, то, зазначив заступник начальника управління транспорту та зв’язку, міськрада двічі надсилала листи до ДАІ з проханням врегулювати ситуацію, однак,за його словами, звернення залишились без відповіді.
У міському відділі ДАІ інформацію про отримання звернень від мерії підтвердили. Як повідомив начальник відділу ДАІ міста Львова Тарас Гринюх, співробітники ДАІ намагаються реагувати на ситуацію і відстежувати порушення, у тому числі пов’язані із паркуванням у заборонених місцях.
"Ми не можемо встигати всюди, тому що зараз у нас працює всього 8 екіпажів на все місто. В день ми оформляємо близько 15 ДТП без потерпілих. Крім того, ще близько 15 випадків, коли люди самі оформляють аварію, користуючись європротоколом, тобто без залучення до оформлення інспекторів ДАІ", – пояснив він.
За словами Тараса Гринюха, проблема у нестачі кадрів в ДАІ існує із минулого року, і в першу чергу це пов’язано із низькою зарплатою – вона варіюється від 2 до 2,5 тисяч гривень.
Зараз, наголосив начальник відділу ДАІ міста Львова, процедура боротьби з порушниками вимог паркування досить складна. Аби скласти адмінпротокол на водія автомобіля, який припаркувався під дорожнім знаком, що забороняє стоянку, інспектор повинен бачити цього водія, взяти у нього пояснення або шукати свідків, які зможуть підтвердити, що саме даний водій порушував правила у даний час у конкретному місці.
"Із цієї ситуації я бачу один вихід: якщо у повній мірі почне діяти закон про автоматичну відео - і фотофіксацію порушень ПДР. Тоді це питання буде знято і ми зможемо контролювати процес навіть із тією кількістю людей, яка у нас є зараз", – додав Гринюх.
Наразі ж, кажуть в ДАІ, моніторити порушення правил паркування їм допомагають громадські формування. Крім того, зазначають у відомстві, велика відповідальність лежить на самих водіях, які мають розуміти, що їх дії можуть стати причиною аварійної ситуації, і відповідально ставитися до правил дорожнього руху, у тому числі до правил паркування.
Львів у новинах:
На вулиці Городоцькій посадили клени (фото)
Скандальні "ванни" на фасаді "Львівської майстерні шоколаду" нарешті зняли