Лише нічний маршрут №4Н (Залізничний вокзал – пр. Червоної калини) їздить без збитків або з невеликим доходом, розповів ZAXID.NET директор АТП-1 Михайло Сидорович.
"Є певна тенденція до зменшення збитковості. Але вона не є стабільною. І не всі маршрути починають виходити на зменшення збитків. Маршрут 4Н інколи буває без збитків або навіть із невеличким доходом. Але поки що це єдиний такий маршрут", – пояснив Михайло Сидорович.
При цьому директор АТП-1 заперечив можливість появи додаткового автобусу на цьому маршруті. "Ми не будемо їхати ще одним автобусом на Сихів. Тому що ми й так по нічних маршрутках маємо проблему з фінансами. Все одно "заробляємо" мінус 7 тис. грн. А якщо добавимо ще одну машину, то будемо "заробляти" мінус 8 тис. грн.", – заявив Сидорович.
Втім, він запевнив, що попри збитковість, АТП-1 не має наміру відмовлятися від нічних маршрутів: "Ми їздили, їздимо і будемо їздити, не дивлячись на те, що зараз вони збиткові".
Остаточні графіки нічних рейсів, за словами Михайла Сидоровича, мають з'явитися на зупинках громадського транспорту через кілька днів. "Остаточні графіки нічних маршруток є. Ми вже заплатили за їх виробництво і на днях маємо вивісити на зупинках. Особливих змін у порівнянні з попередніми, уточненими, графіками там немає", – пояснив Сидорович.
Нагадаємо, з 1 липня у Львові курсують сім нічних автобусів. Проїзд у них коштує 8 грн. Пільгові посвідчення в нічний час не діють. Нещодавно директор АТП-1 Михайло Сидорович заявляв, що нічні маршрутки щодоби приносять підприємству збитків на 7-8 тис. грн.
Львів у новинах:
Back in the USSR: де у Львові ще можна зробити селфі з Леніним
Частина Сихова залишилася без гарячої води: адреси
У Львові створять "Креативний квартал"