Трамвай на Сихів: основні роботи обіцяють закінчити до нового року (фоторепортаж)

У Львові тривають роботи з будівництва трамвайної колії, що сполучить Сихів з центральною частиною міста. Сьогодні міський голова оглянув виконання робіт з заміни аварійного колектора, які проводяться відкритим способом. Як зазначив Андрій Садовий, основний об’єм робіт по об’єкту буде виконано цього року.

"Якщо би ми не реконструювали колектор, могла б бути велика техногенна катастрофа для великої кількості львів’ян. Ремонтуючи вул Стуса, прокладаючи трамвайну колію, в першу чергу, ми заново прокладаємо колектор, бо старий у аварійному стані і може вийти з ладу у будь-який час. Тут глибина 7-9 м, там вище біля заправки глибина 15 м. Тут ми робимо відкритим способом, але там вся робота буде йти під землею. Там робити відкритим способом не можливо. Дуже добре, що ми це робимо зараз, щоб не допустити до аварійності.

До кінця цього року весь основний об’єм робіт буде виконаний. Покласти потім асфальт і колію – це вже швидко. А колектор – це найскладніша справа, яка робиться при реконструкції вул Стуса", - розповів Андрій Садовий, міський голова Львова.

Також мер зазначив, що незабаром буде досягнуто спільної позиції щодо перенесення ринку "Санта-Барбара".

За його словами, є ряд ділянок, куди можна перенести ринок. - Роботи по цьому невеличкому кусочку – на місяць, там проблем не буде, - зазначив мер.

Як повідомив директор ЛКП "Львівавтодор" Олег Береза, що стосується ділянки трамвайної колії, що проходить через Сихів, то тут роботи вже майже закінчені.

"Роботи на Сихові вже практично завершені, якщо не брати до уваги будівництво розворотного кільця на території, де функціонує ринок "Санта-Барбара".

Також повність завершені роботи на вул.Стуса на ділянці від вул.Свенціцького до в’їзду в парк "Залізні Води", - сказав Олег Береза.

За його словами, на 45% виконані роботи по каналізаційному колектору на вул.Стуса, також там вже влаштовують дорожню основу.

"На ділянці від заправки до вул.Угорської роботи ще не розпочинали через колектор. Чекаємо на рішення кредитного комітету ЄБРР щодо виділення додаткових коштів  на заміну аварійного колектора, довжиною 800 м", - додав Олег Береза.

Також тривають ремонтні роботи на вул. Свенціцького-Франка-Мушака, що дозволить з’єднати новозбудовану колію з існуючою. Роботи тут виконують за кошти міського бюджету.

Нагадаємо, довжина колії – 11,5 км у обидві сторони. Тендер на виконання робіт виграла компанія "Онур". Прокладення трамвайної колії з Сихова до центру міста має на меті зменшити транспортне навантаження у найбільшому житловому масиві Львова (населення майже 150 000 мешканців). Автобуси та тролейбуси здатні перевезти 3-4 тис. мешканців в один бік, у той час як трамвай – 12 тис. З Сихова до центру трамваєм можна буде дістатися за 25-30 хвилин. Також реалізація проекту сприятиме покращенню екології у районі.

Проект фінансується за рахунок кредиту від ЄБРР у 6 млн. євро, гранту німецького уряду у 5 млн. євро та за кошти з міського бюджету – 6,2 млн. євро.

Львів у новинах

Стало відомо коли у Львові запровадять електронний квиток на громадський транспорт

Як виглядатиме бюлетень на виборах-2015: відео

Які дитсадки відновлять у Львові: перелік

Последние новости