Окрім абонентів мобільних операторів "Vodafone" та "Лайфселл", для яких дзвінки на короткий номер "Гарячої лінії міста" 1580 доступні уже впродовж декількох місяців, тепер зателефонувати на 1580 з мобільного можуть і абоненти оператора "Київстар". Про це VG Львів повідомила Львівська міськрада.
"Гаряча лінія міста" – міська багатоканальна телефонна служба, зателефонувавши на яку, мешканець міста може отримати потрібну консультацію і швидке реагування на свої скарги, проблеми чи зауваження цілодобово і без вихідних.
За інформацією Львівської міськради, впродовж січня – жовтня 2017 року до кол-центру надійшло 211 853 дзвінків від мешканців. Зареєстровано за період січень-липень всього 53 470 звернень. Щодня кол-центр опрацьовує близько 1 тис. дзвінків, тривалість обробки одного дзвінка становить 74 секунди.
Понад 60% дзвінків надходить з мобільного телефону.
Нагадаємо, влітку кол-центр повністю перейшов на нове програмне забезпечення, яке дозволило якісно організувати прийом звернень і їх виконання. Працює окремий портал 15-80 https://1580.lviv.ua/, на якому можна дізнатись актуальну інформацію від служб міста про проведення аварійних чи ремонтних робіт.
Дивись ще:
Паркуюсь, як олень: підбірка фото львівських автохамів за 6 грудня
Фотофакт: львівська водійка оригінально вибачилась за автохамство
Перша, але з кінця: у Львові оприлюднили рейтинг найгірших маршруток
Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм