У Львові, на вулиці Шевченка, 1, відкрили новий Центр обслуговування клієнтів "Львівобленерго". Про це VG Львів повідомила прес-служба Львівської облдержадміністрації.
У новому Центрі обслуговування львів’яни можуть вирішити чимало питань: подати показ електролічильника, оформити пільги на оплату спожитої електроенергії, укласти договір про користування електричною енергією, отримати інформацію та роз’яснення про нарахування за світло, внести корективи у рахунок за необхідності, укласти договір про реструктуризацію заборгованості тощо. Прийом клієнтів здійснюється за електронною чергою.
За окремим комп’ютером, яким, до речі, можуть користуватися і клієнти, надають роз’яснення з питань реєстрації та роботи онлайн-сервісу "Персональний кабінет".
Нагадаємо, що подати показники електролічильників можна на електронну пошту pokaz@loe.lviv.ua, через Кол-центр 0-800-50-15-68, в тому числі без з’єдання з оператором; SMS-повідомленням на короткий номер 5068; послуга "Показник з квитанції".
Дивись ще:
Львів'янину на замітку: подати показник електролічильника можна через SMS
Фотофакт: львів’яни скаржаться на "чай" з-під кранів
Подати показники онлайн: на сайті “Львівобленерго” з'явився "Персональний кабінет"
Читайте всі новини на нашій сторінці в Facebook та в Телеграм