Цього тижня до Львова прибуде остання партія вживаних трамваїв із Берліну. Останні чотири проходять процедуру розмитнення. Львів придбав їх по 17 990 євро за одиницю, пише.
Всі вагони приїхали з Німеччини на широких візках. В депо їх поступово підганяють під львівську колію. Вже готові 10 трамвайних пар. Шість вагонів тестують на третьому маршруті. На одному з них Василь Смутний працює вже місяць. Каже, техніка, хоч і вживана, але надійна. Тут повністю нова система керування. З приємних бонусів - підігрів сидіння та кондиціонер.
"Скільки я вже пропрацював, від початку жовтня в журналі ще ні одної заявки на ремонт не було. Німці модернізували їх досить добре", - розповів водій трамвая Василь Смутний.
Пасажири ж кажуть, трійки не впізнати. Інтервали руху між вагонами скоротились і їздити стало комфортніше.
"Коли двері зачиняються, є звук. Тут набагато приємніші крісла. Набагато комфортніше, ніж в старому трамваї", - каже одна із пасажирок студентка Вероніка.
Єдина мінус берлінських вагонів - двері. Вони якісні та герметичні і навіть мають датчики руху, але відчиняються назовні і на деяких зупинках, що пристосовані до низькопідлогових вагонів, є нюанси. Втім, ані обрізати, ані підпилювати дверей не будуть. Це остаточно вирішили у "Львівелектротрансі" після консультацій із німцями.
"Шостий і третій маршрути вони повністю перекривають по 15 трамваїв з врахуванням того, що ми будемо постійно проводити щоденні огляди, профілактичні роботи. Цього буде достатньо", - розповів директор ЛКП "Львівелектротранс" Олег Береза. І додав, що має бути єдиний стандарт трамвайних зупинок.
У "Львівелектротрансі" пропонують зробити однаковою висоту платформ. Бо зараз вона коливаються від 25 до 36 сантиметрів.
ДИВИСЬ ЩЕ:
Готівки не треба: у трамваях і тролейбусах Львова з'явились термінали для оплати проїзду
Тільки через передні двері: у ще одній львівській маршрутці змінили правила входу
Фотофакт: мережу вразила гігантська черга на львівську маршрутку
Читайте всі новини на нашій сторінці в та в
Підписуйтеся на нас в