Сьогодні, 5 липня, виконком міської ради Львова погодив ескізний проект реконструкції вулиці Шевченка на ділянці від Хорватської до Левандівської. Про це VG Львів повідомили у прес-службі Львівської міськради.
Згідно з документами, тротуари мають бути шириною не менше 2,25 м, велодоріжка вздовж всієї вулиці має частково переходити у велосмугу у напрямку центру на спуску, висота платформ спільних для автобусів і трамваїв зупинок не має перевищувати 25 см. Їх обладнають електронними табло для інформування про час прибуття транспорту.
Ескізний проект реконструкції вулиці Шевченка
Зокрема, двосторонній рух приватних авто дозволять на всій ділянці вулиці, але кількість загальних смуг на вулиці змінюватиметься:
- від вул. Хорватської до вул. Ярослава Мудрого – 1 х 1;
- від вул. Ярослава Мудрого до вул. Єрошенка – 2 х 1 з виділеною смугою для громадського транспорту в напрямку центру;
- від вул. Єрошенка до вул. Залізничної – 2 х 2 з виділеною смугою для громадського транспорту в обох напрямках.
Вулиця Єрошенка буде мати дві смуги для руху. На Пстрака і Єрошенка дозволять поворот з вулиці Шевченка.
Ескіз реконструкції вулиці Шевченка у Львові
Вздовж вулиці на ключових перехрестях встановлять світлофорні об’єкти з адаптивним регулюванням, що надаватимуть пріоритет для трамваїв та матимуть оглядові відеокамери.
Окрім цього, на вулиці замінять комунікації, у міждеревному просторі облаштують паркомісця для паралельного паркування. На самій вулиці прокладуть асфальт, а паркомісця замостять бруківкою. Більшість дерев замінять на нові у лунках.
Ескіз реконструкції вулиці Шевченка
Ескізний проект реконструкції вулиці Шевченка
Реконструкція вулиці Шевченка у межах вулиць Яцкова і Турянського
Проект реконструкції вулиці Шевченка з поворотом на Єрошенка
Ескіз реконструкції вулиці Шевченка у межах вулиць Левандівської і Залізничної