У Львові хочуть впровадити електричку, яка мала б значно розвантажити місто від приватного транспорту та забезпечити зручне сполучення між різними районами. Розповідаємо про те, як курсувала б львівська міська електричка, якби її запустили.
Зараз все найоперативніше у нашому Telegram-каналі. Підписуйтесь, щоб бути в курсі найважливішої інформації
Для реалізації проєкту Львівська область планувала закупити низку електричок, однак через повномасштабне вторгнення закупівлю призупинили. Як розповів Tvoemisto.tv народний депутат від Львівщини, член бюджетного комітету парламенту Ростислав Тістик, попередній перелік потенційних маршрутів, якими б мала курсувати приміська електричка із зупинками у Львові, вже напрацювали.
Львівська міська електричка: маршрути
Планувалося, що міська електричка у Львові курсуватиме за дев'ятьма маршрутами, а саме:
- маршрут №1 Підбірці-Підзамче-ст. Львів-Рудне-Яворів;
- маршрут №2 Дубляни-Підзамче-ст. Львів-Рудне-Городок;
- маршрут №3 Ясниська-Жорниська-Рясне-Руське-Рясне-2-Рясне1-Підзамче-Красне;
- маршрут №4 Кам’янка-Бузька-Підзамче-ст. Львів-Сихів-Давидів-Старе Село;
- маршрут №5 Щирець-Пустомити-ст. Львів-Рясне-1-Рясне-2;
- маршрут №6 Винники-ст.Личаків-ст. Підзамче-ст.Львів-Рудки;
- маршрут №7 Старе Село-Давидів-ст. Брюховичі-Жовква;
- маршрут №8 Жовква-Зашків-Брюховичі-ст. Підзамче-вул.Богдана Хмельницького;
- маршрут №9 Винники-ст. Личаків-ст. Підзамче-ст. Львів-вул. Джорджа Вашингтона.
Час поїздки
У межах Львова час між поїздами становитиме 15-30 хвилин залежно від ділянки. Найбільша кількість маршрутів є в північно-східній частині Львова, район ст. «Підзамче», де час між поїздами – до 15 хвилин. У північно-західній частині («Рясне») – інтервал поїздів – 20-30 хвилин. У західній частині міста (смт Рудне) інтервал руху – 45-60 хвилин, а в південній частині (Сихівський район) інтервал – до 30 хвилин.
Додамо, що City Express – це проєкт «Укзалізниці», який передбачає переорієнтування пасажиропотоку на залізничний транспорт. У межах проєкту державним коштом мало б відбутися оновлення рухомого складу приміських електричок, облаштування інклюзивних та інтегрованих з міською системою залізничних станцій та ремонти колій. Проєкт анонсували у 2020-му, першими до нього долучили Київ, Харків і Дніпро.