Враження пасажира про поїзд "Львів-Чернівці: "швидкий, але незручний"(фоторепортаж)

фото з сайту railway.lviv.ua

Новий потяг "Львів–Чернівці" дійсно у два рази швидший від будь-якого потягу, який курсує цим напрямком, але, на жаль, незручний. Окрім того, підготовка персоналу там теж не є належного рівня.

Новий потяг Львів-Чернівці. Фото: Юрія Ромася

 

Про це ІА ZIK написав студент факультету журналістики ЛНУ ім. Івана Франка Юрій Ромась, який поділився враженнями він подорожі у новому розрекламованому урядом потязі.

Він розповів, що купував квитки через інтернет і що так виявилось дешевше. Як пояснили на гарячій лінії Укрзалізниці, тепер в Інтернеті стягується менший "державний митний" збір, аніж в касах. Загалом, різниця вийшла у дві з половиною гривні. Квиток на новий 702-й потяг сполученням Львів-Чернівці на сайті Укрзалізниці коштує 146 грн. У касах за те саме місце потрібно заплатити 148.5 грн. "Єдина перевага, яка залишилася в тому, щоб стояти в черзі за квитком, – живе спілкування з людьми. Іноді так хочеться спитати когось "Хто крайній?" або "До якої перерва?", – іронізує студент.

За його словами, ціна квитка на новий поїзд трішки кусається, і для студентів знижок не передбачено: "Мабуть, єдиний потяг, в якому не дають знижку студентам. Але якщо тобі терміново треба в Чернівці або ж назад до Львова, або ти просто не любиш дорогу, то цей потяг для тебе!".

Юрій Ромась пише, що на відміну від потягів "Hyundai", які постійно ламалися і запізнювалися, крюківський дизель виїхав точно за розкладом і прибув до кінцевої рівно за три з половиною години, що у два рази швидше від будь-якого потягу, який курсує цим напрямком. "За це аплодисменти! А ще великий плюс – це широкі і зручні двері у вагон. Не треба тепер довго чекати поки всі по черзі спустяться. Одночасно три людини може спокійно піднятися і спуститися на перон. Це важливо, якщо враховувати, що потяг стоїть не довше 4 хв. на зупинці", – зазначає він.

Водночас студент констатує, що комфорту у новому потязі, на жаль, немає: "Я звичайно патріот. Розумію, що це перший український швидкісний дизель. Але чому я маю торкатися інших людей? В мене є мій особистісний простір! Місця для сидіння такі вузькі, що сусід навпроти треться своїми колінами об мої, сусід справа теж треться об мене. Виходить, я заплатив 150 гривень, щоб проїхатися три з половиною години в маршрутці в час пік? Якщо ви не поспішаєте, то краще візьміть собі звичайне купе. Це дешевше і в рази зручніше.

Гаразд, забудемо про сидіння. Гірше, якщо ви біля вікна, де дуже низько розташовані вішачки для одягу. Тому крім людей, які об вас труться, додається три куртки, які буквально таки лежать у вас на голові. Після такого шоку ви йдете до провідниці і просите води. А в них немає нічого. Вони взагалі нічого не продають. Ей, а якщо комусь погано стане? Та врешті-решт, це вигідно з комерційної точки зору. Де ваші схильності до бізнесу?"

Зате, додає він, туалет класний: "Збоку лампочка, яка показує – зайнято чи ні, не треба лишній раз чіпати ручку чи питати людей. Туалет дуже великий. Краще б зробили його вдічі меншим, але збільшили б відстань між сидіннями. Кран для миття рук дуже близько прилягає до раковини. Руки мити незручно, постійно торкаєшся самої раковини. А, ну і паперу не було. Але всередині є чарівна кнопка SOS, якою я скористався. За хвилину прибігла провідниця. З її виразу обличчя я зрозумів, що не часто цю кнопку натискають. А може я взагалі перший пасажир, що скористався нею. Хтозна. Зробив зауваження про папір і пішов. Через 10 хвилин спеціально вирішив перевірити туалет на наявність паперу. Ура! Він там був, але просто лежав біля раковини. Невже так важко було засунути його у відповідне для нього місце. Рівень персоналу треба покращувати".

Окрім того, за його словами, дуже хотілось би у новому потязі WI-FI і розеток.

Також Юрій Ромась розповів, що на гарячій лінії Укрзалізниці вислухали його зауваження, які вони й так знали. "Виправдовувалися, що інших варіантів у них не було. Тому, вибираючи між Крюківським дизелем і нічим, – вони вибрали Крюківський дизель. Львівському "Електрону" на замітку!", – додав він.

Новий потяг Львів-Чернівці. Фото: Юрія Ромася

Нагадаємо, 3 жовтня, прем’єр-міністр України Арсеній Яценюк та міністр інфраструктури України Андрій Пивоварський взяли участь у запуску нового регіонального експресу Чернівці-Львів-Чернівці.

Прем’єр наголосив, що дизельний потяг виготовлений на Крюківському вагонобудівному заводі.

"Цей завод раніше працював на Росію. Росія закрила ринки. Але в нас настільки велика ємність нашого ринку, що нам потрібні сотні таких поїздів, нам потрібен новий парк", – сказав він.

Львів у новинах:

На Львівській залізниці відбулися зміни у розкладі руху приміських потягів 

Що потрібно знати львів'янам щоб отримати житлову субсидію: новації 

Сьогодні для проїзду відкриють вулицю Лисенка 

 

 

Последние новости